Šių metų kovą festivalyje „Mados infekcija“ debiutavusios ir įspūdingą reginį su kolekcija „Painted Black“ („Įmerkta į juodą“ – liet.) surengusios dizainerės nė akimirkai nesustojo. Praėjus vos porai mėnesių nuo kritikų palankiai įvertinto debiuto profesionalioje madoje, prekių ženklas grįžta su dar viena kolekcija.

Naujojoje kolekcijoje nėra printų, kurie nuo pat pirmųjų ženklo gyvavimo dienų tapo skiriamuoju jų kūrybos atributu. Printus naujausioje, neatsitiktinai „No Print“ („be printų“ – liet.) pavadintoje kolekcijoje keičia masyvios detalės – batraiščiai ir veržlės formos skylės, o tradicinių prekės ženklo spalvų – juodos ir baltos – derinį papildo sodri ir provokuojanti raudona.
Nauja „2RU2RA“ kolekcija

„Be abejo, visi kūrybiniai, technologiniai ir spalviniai mūsų kolekcijų sprendimai visada orientuoti į šiokią tokią provokaciją. Kuriame drąsiems, gerą humoro jausmą turintiems žmonėms, todėl ir savo kolekcijose ieškome nestandartinių sprendimų, gal kiek groteskiškų, nematytų, ne su kuo kitu nesupainiojamų detalių, – pasakoja viena prekių ženklo įkūrėjų Olga Filatova-Kontrimienė. – Ką nors suvarstyti planavome senai, tačiau laukėme tinkamos progos. Kol gaminome tokio storio batraištį – idėja spėjo tapti naujausia mados tendencija. Tuo tarpu veržlės motyvą savo kolekcijose naudojome ir seniau – tiek kaip piešinį, tiek kaip spaudę ar sagą.“

Pasaulyje labai paplitusios, o į Lietuvą tik ateinančios mados tendencijos „athletic leisure“ („sportinis laisvalaikis“ – liet.) įkvėptos kūrėjos į naujausią kolekciją įtraukė nemažai modelių, skirtų aktyviai gyvenančiam miestiečiui. Šalia įprastų suknelių, kolekcijoje atsirado sportinių treningų, bliuzonų. Maksimaliam patogumui ir dėvėjimo komfortui užtikrinti specialiai parinkti ir kolekcijos audiniai.

„No print“ neaplenkė ir vyrų – jiems pastarosiose kolekcijoje skyrusius mažiau dėmesio šįkart pasiūlė džinsų, vilnos kelnių, treningų.

„Žinodamos, kad mūsų ženklą dėvintys vyrai – drąsūs, skylėmis papuošėme ir vyrų linijos modelius. Kita vertus, dalis naujos kolekcijos modelių pritaikoma abiem lytims, yra unisex stilistikos. Stengiamės kurti nuo pasaulinių tendencijų neatsiliekančius, labai ryškų, savitą veidą turinčius drabužius moderniems, intelektualiems ir drąsiems miestiečiams“, – pasakoja prekės ženklo kūrėjos.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (19)