Šį sezoną lenktynininkams galima panaudoti tik keturis variklius, todėl komandos vadovė Monisha Kaltenborn mano, kad yra geriau palaukti lenktynių Belgijoje. Be to, M. Kaltenborn tikisi, kad iki to laiko jėgainės bus dar patobulintos.

„Mums buvo pasakyta, kad „Ferrari“ toliau stengiasi tobulinti motorą. Turint tai galvoje, tikimės labiau modernizuotos jėgainės po vasaros pertraukos. Jei taip iš tikrųjų įvyks, tai turėtų sutapti su automobilio atnaujinimu“, – teigė „Sauber“ ekipos vadovė.

„Belgijoje vyksiančiose lenktynėse bus svarbus variklio atnaujinimas. Likusiose iki vasaros pertraukos lenktynėse turėtų užtekti ir esamo variklio. Tačiau Spa ir Monza yra tos trasos, kuriose tikrai gali pajausti variklio atnaujinimus“, – sakė M. Kaltenborn.

Taip pat „Sauber“ komandos vadovė paneigė gandus, kad sprendimai nenaudoti naujų variklių yra susiję su finansais. Taip pat pabrėžė, kad „Ferrari“, netgi labiau norėtų, jog ekipa naudotų modernizuotus variklius.

„Tai nesusiję su finansais. Jaučiame spaudimą iš variklių tiekėjo, tačiau turi remtis savo strategija ir žiūrėti kas geriausia ekipai. Mūsų lenktynininkai naudoja antrus variklius, o „Ferrari“ - jau trečius. Taigi, jų strategija yra kitokia. Jei tektų grįžti prie senesnės versijos variklių, tai būtų jau kitoks požiūris į šiuos dalykus“, – kalbėjo M. Kaltenborn.