„Kai važiuoji tokiu dideliu greičiu ir automobilis yra tokia didele jėga prispaustas prie žemės, atsitrenkus į tokį kitą daiktą, gali sulūžti pakaba – tai man ir nutiko“, - konstatavo jis.

F. Massa avariją patyrė posūkyje, kuriame sumontuoti dviejų aukštų – žemo pirmo ir pastebimai aukštesnio antro – kelkraščiai. „Ferrari“ komandos pilotas paragino juos pakeisti į įprastą vientisą konstrukciją.

„Aš ant kelkraščio užvažiavau ne itin agresyviai. Kliudžiau tik dalį jo, tačiau mano pakaba to neatlaikė. Lenktynių metu gali kilti problemų“, - prognozavo brazilas.

„Manau, kad tokiuose didelio greičio posūkiuose geriau tiktų tikri, šiek tiek aukštesni kelkraščiai. Manau, kad ateityje reikia tik tokio pakeitimo. Manau, kad svarbu tai aptarti. Sekmadieniui jau nieko negalime pakeisti, tačiau manau, kad iki kitų metų kelkraščius tikrai galima pagerinti“, - pridūrė jis.