Taisyklės leidžia keisti variklių nustatymus bei programinę įrangą, tačiau draudžia keisti mechanines dalis, nebent pateikiamas specialus prašymas, teigiantis, kad pakeitimai yra skirti padidinti patikimumą, pagerinti saugumą arba sumažinti kainą.

Po lenktynių Belgijoje, kur Kimi Raikkonenas finišavo 4-tas, o „Ferrari“ akivaizdžiai trūko greičio tiesiosiose, ekipos vadovas Marco Mattiacci pareiškė, kad taisyklės neturėtų būti tokios griežtos: „Taip, tam tikru aspektu, jos turėtų būti ne tikios griežtos. Aš norėčiau keletos galimybių metų eigoje dirbti prie variklių.“

„Inovacija ir geriausiųjų bei greičiausiųjų prisivijimas yra „Formulės-1“ DNR. To „Ferrari“ yra reikalaujama, o labiausiai stagnuojanti sritis yra variklis“, kalbėjo M. Mattiacci.