Po neplanuoto sustojimo Benedikto Vanago ir Andrejaus Rudnickio ekipažas nebegalėjo tęsti lenktynių sau įprastu tempu ir nukrito į dalyvių rikiuotės galą. Juodasis „Toyota Hilux“ finišą pasiekė 64-oje vietoje.

„Po šimto kilometrų viename iš posūkių stuktelėjau ir numontavau ratą. Iškart sekusiame kitame, neturėdami atramos, šonu nučiuožėme į griovį. Ilgai vargom, kol ištraukėm automobilį. Suaižėjo priekinis stiklas. Teko jį išpjauti ir užsidėti slidininko akinius, kad matytume kelią. Negana to, pažeidėme kažkokį daviklį. Likusią greičio ruožo dalį galėjome važiuoti tik vos, vos nuspaudus akceleratorių. Kitu atveju variklis gesdavo“, – apie patirtus sunkumus iškart po finišo kalbėjo B. Vanagas.

Dvyliktas Dakaro etapas išsiskyrė ilgiausiu per visą maratoną nuvažiuotu atstumu – 1024 km. Nuo bivuako Termas de Rio Ondo mieste iki greičio ruožo lenktynininkai sukorė 248 km. Priešpaskutinės dienos lenktynių trasa driekėsi 398 km. Po finišo dar laukė ilgas kelias iki vienos paskutinių nakvynės vietų Rosarijuje.

„Dabar teks nuvažiuoti dar beveik penkis šimtus kilometrų iki bivuako. Ten mechanikams bus darbo. Reikės surasti ir išspręsti bėdas dėl akceleratoriaus, laukia nemažai kosmetinio remonto. Visa kita lyg funkcionuoja normaliai“, – sakė B. Vanagas.

Greičiausiai dvyliktą greičio ruožą per 3 val. 4 min. 6 sek. savo gimtinėje įveikė Orlando Terranova. Tai buvo jau ketvirtas argentiniečio laimėtas šių metų Dakaro ralio etapas. Apmaudžios avarijos pristabdytas B. Vanago ir A. Rudnickio ekipažas nuo nugalėtojo atsiliko 1 val. 47 min. 5 sek. ir po dvylikos etapų bendroje įskaitoje užima 23 vietą.

„Buvo labai sudėtingas greičio ruožas. Pasak žurnalistų, kiti dalyviai finiše keikė kelio knygą. Sudaužyta nemažai automobilių. Mūsų pradžia buvo dinamiška, bet toliau viskas susiklostė kitaip nei tikėjomės, – kalbėjo B. Vanagas, nuo pat savaitės pradžios lenktyniaujantis sulaužytu riešu. – Mūsų nuotaikos normalios. Rankai šiandien vėl teko nemažas krūvis, bet tai yra Dakaras, kuris baigsis tik tuomet, kai pravažiuosime per finišo arką.“

36-ą kartą vykstančiame Dakaro ralyje sausio 4-ąją startavo 137 automobiliai (iš viso 406 transporto priemonės). Priešpaskutiniame etape prie starto linijos išsirikiavo perpus mažiau – 68 visureigių ir bagių ekipažai.

Šeštadienį pačių ištvermingiausių dalyvių laukia paskutinis šiemet pragariškai sunkios odisėjos etapas iš Rosarijo į Argentinos sostinę – iškilmingo finišo pakylos link. Ji gerokai išretėjusį lenktynių karavaną pasitiks ten pat, kur prieš dvi savaites visi dalyviai triukšmingai startavo – Buenos Airių priemiestyje įsikūrusiame „Technopolio“ parke.

Per paskutinę dieną lenktynininkai turės nuvažiuoti 393 km. Iš jų 174 km – greičio ruožas. Tryliktame etape visų kategorijų sportininai dar kartą išmėgins tarpusavio jėgas identiškoje trasoje. Organizatoriai įspėja, kad paskutiniame greičio ruože svarbiausia atsargumas, mat kasmet bent vienas dalyvis pasitraukia iš kovos, kai galutinis tikslas būna kone ranka pasiekiamas.

Primename, kad 36-ą kartą vykstančio Dakaro ralio dalyviai iš viso turės nuvažiuoti per 9 tūkst. kilometrų. 13 etapų lenktynių trasa driekiasi per Argentiną, Boliviją ir Čilę, o finišas numatytas sausio 17 d. Buenos Airėse (Argentina).

Šiemet prestižiniame ralyje startavo 161 motociklininkas, 45 keturračių vairuotojai, 137 automobilių ir 63 sunkvežimių ekipažai.

Prisijunk prie tūkstančių sporto mėgėjų bendruomenės – tapk DELFI Sporto draugu „Facebook“, sužinok šviežiausias naujienas iš sporto arenų, dalinkis įžvalgomis ir komentarais!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)