Tiesą sakant, tikrai ne sotus maitinimasis labiausiai rūpėjo – sužavėjo tai, jog, kaip buvo skelbiama kelionių agentūros interneto puslapyje bei kataloge, šis prabangus viešbutis buvo Naama Bay centre, 300 m iki paplūdimio, o baseino teritorijoje iš trijų baseinų vienas – su šildomu vandeniu. Ko daugiau norėti! Deja, realybė smarkiai nuvylė...

Nuvykę į vietą įsitikinome, jog ką tik paminėta informacija apie šį viešbutį – gudrus kelionių organizatoriaus triukas.

Dairomės, kur tas miesto centras, ogi aplink – tik apgriuvę, apleisti statiniai arba kiek padoriau prižiūrimų viešbučių teritorijos... Ilgiau nei pusvalandį žingsniavome, kol tą centrą pasiekėme! Atgal grįžome taksi – vairuotojas maloniai parodė į spidometrą: nuo mūsų viešbučio iki miestelio centro – 4 kilometrai!

Susipažinę su miestu nusprendėme patraukti prie jūros, kuri, kelionių organizatoriaus teigimu, visai čia pat, vos už 300 metrų. Ėjom ėjom... Irgi neteisybė! Nepatingėjome išmatuoti, jog nuo „Sonesta Club“ iki paplūdimio - beveik visas kilometras!

Veltui ieškojome ir šildomo baseino viešbučio teritorijoje... Personalas tik gūžčiojo pečiais, neturėdamas ką pasakyti. Tuo tarpu puikiu mūsų poilsiu neva turėjusi rūpintis gidė išsijuosus tikino: „Taip, tikrai kažkur yra tas šildomas baseinas!“ Tai kur pagaliau, kas parodys? Gidė, matyt, negalvojo, kad būsime tokie atkaklūs... Galiausiai mergina pareiškė, kad toks mažytis šiltas baseinėlis – sveikatingumo centre... O į šį centrą pateksi tik nusipirkęs brangių „kūno gražinimo“ procedūrų...

Nuvylė ir tvarka, o tiksliau – betvarkė viešbutyje. Apiplyšusi patalynė, apskretę kėdės terasoje - atminimui pasilikau nuotraukų... Maža to, teko duoti „bakšišą“, kad gautume tualetinio popieriaus!

Beje, mūsų kelionės draugams dar labiau nepasisekė: nors kataloge skelbiama, kad visi kambariai – su balkonu arba terasa, pora gavo... belangę patalpą! Jautėsi kaip rūsyje, kalėjime! Neapsikentę paprašė, kad gidė padėtų kambarį pasikeisti – ta tik galvą pakratė. Atseit tai neįmanoma, nes visi viešbučio kambariai su balkonais užimti mėnesį į priekį!

Gidė netgi nusistebėjo – ko jūs, lietuviai, čion atvažiuojat – ar kambary sėdėti, ar keliauti!? Atseit kas čia tokio, kad kambaryje ir vidurdienį – tamsu lyg... (pypt) ... Kita vertus, gidė pareiškė, jog kambarių su balkonu ar terasa šiame viešbutyje apskritai yra nedaug. Tai kodėl klaidina informacija kataloge? Ai, girdi, visada reklama turi būti geresnė nei realybė!

Susinervinę kelionės draugai padėjo ant viešbučio registratūros stalo dolerių ir iškart gavo kuo puikiausių pasiūlymų apsigyventi kambariuose su langais, ir netgi balkonais arba terasomis!

O jau į viešbučio restoraną geriau neužsukti... Kasdien karštas patiekalas – kepenys (kada ne kada, teisybė, patiekdavo ir vištienos), per pietus – jokių vaisių, „sultys“ - iš miltelių, neskubama tvarkyti apšnerkštų stalų, nuolat trūksta puodelių, lėkščių... Gėda 4 žvaigždučių viešbučio restoranui turistams paduoti plastmasinius šaukštelius, plastmasines, nukramtytas, apskilusiais kraštais stiklinaites, gailėti popierinių servetėlių (jų po vieną duodavo tik per pusryčius), stalams – staltiesių... Per pietus ar vakarienę ant stalų padėtos medžiaginės servetėlės labiau priminė mazgotes – apibrizgusios, apspurusios, nešvarios! Patys matėme – salės darbuotojai panaudotą servetėlę pakrato į žemę ir vėl ant švaraus stalo sulanksto...

Nenutylėjome – gidei išsakėme, kuo esame nepatenkinti. Ši suraukė nosį. Esą jei šis viešbutis nepatinka – ko jį rinkotės! Reikėjo pasiieškoti kitą! Tiesa, galop ji užsiminė galinti viešbutį pakeisti, tik įspėjo, jog reikės daug primokėti. Atsisakėme, nes nebuvome garantuoti, kad ir kitur nekils panašių problemų.

Taigi, taip lauktos atostogos buvo smarkiai sugadintos... Grįžę į Lietuvą parašėme pretenziją „Teztour“ direktoriui. Po ilgos tylos gavome klientų aptarnavimo vadovo pasirašytą atsakymą. Jo esmė tokia: jei kas nepatiko, reikėjo į gidę kreiptis vietoje, ir būtinai – raštu. Taip numatyta sutartyje. Nepadarėte to – jūsų bėdos. Nė žodeliu neužsimenama apie tai, kad kataloge pateikiama klaidinanti informacija, kad gidė su turistais elgiasi, švelniai tariant, nepagarbiai. Priešingai – pareiškiama, kad gidė savo pareigas „vykdė nepriekaištingai“.

Taigi, būsimieji keliautojai, būkite budrūs, neužkibkite ant metamo jauko! Ir gerai išstudijuokite sutarties punktus!

Ir dar vienas pastebėjimas. Ketvirtadienį, vasario 1 dieną, „Teztour“ internetiniame puslapyje perskaitau naują pasiūlymą: vėl kviečiama keliauti į Egiptą, Šarm el Šeiche esantį viešbutį „Sonesta Club“. Tiesa, jau pranešama, kad jis – 14 km nuo oro uosto (kataloge rašoma, jog tik 10!), kad jis – ne Naama Bay centre, o už 4 km; patikslinta ir tai, jog iki paplūdimio – 600 metrų (anksčiau buvo 300 metrų!). Tai kaip čia suprasti – gal jūra nuseko?.. Gėda, gėda...

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!