Manau, ši tema reikalavo tikrai atidaus pavadinimo išanalizavimo, rašyti reikėjo ne apie tai, kas tas paribio žmogus, bet kaip jis vertinamas. Rėmiausi J. Biliūnu (pateiktas) ir J. Kunčinu (nepateiktas). Vos vos spėjau... Papildoma valanda būtų buvusi neprošal.

Tik noriu pasiguosti, kad šiam rašiniui teko aktyviai ruoštis visą praeitą savaitę... Krūvis – nežmoniškas, nes jei nori gerai pasikartoti kūrinį (gerai, vadinasi, detaliai – ypač literatūriniam rašiniui), turi tam sugaišti nemažai laiko ir išeikvoti daug jėgų, o autoriai yra net 32...

Programos platumas – beribis, jau net mokytoja su liūdesiu veide siūlo praleisti tokius autorius kaip Nobelio literatūros premijos laureatas Č. Milošas, poetas S. Geda, nebelieka laiko nagrinėti M. Ivaškevičiaus „Madagaskaro“ ir kitiems programos pabaigoje esantiems kūriniams.

Paskutinius mėnesius pamokose nagrinėjimas būna paviršutiniškas, kad tik spėtume „išeiti“ kursą. Ir taip – kiekvienais metais... Ir kai nuoširdžiai mokaisi per lietuvių pamokas, darai namų darbus, mokaisi iš „Egzaminatoriaus“, bet atėjęs į egzaminą pamatai net nenagrinėtus autorius (šiuo atveju mes nespėjome panagrinėti J. Vaičiūnaitės, M. Martinaičio poezijos), tai truputį liūdna... Tenka suktis iš padėties.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Egzaminą laikę dvyliktokai, kokią rašinio temą pasirinkote jūs? Ar sudėtinga buvo parašyti rašinį? Kas jus labiausiai nustebino, pasirodė sunkiausia? O gal tikitės gauti aukštą balą? Pasidalinkite, kokio rezultato laukiate.

Savo nuomones galite siųsti el. paštu pilieciai@delfi.lt su prierašu „Egzaminas“.