Siūlau į tai pažvelgti racionaliai. Aš, kaip mokinys, matau visą (ne)gražų mokyklos gyvenimą: mokytojų bei mokinių nuovargį, lėšų pamokoms trūkumą, sunkius namų darbus. Tačiau, kad ir kaip keista, nesiskundžiu, o nesiskundžiu todėl, nes man krūvis pakeliamas.

Verta paminėti, kad Seimas mėgsta išgirsti vieną nereikšmingą problemą ir ją „tvarkyti“ t.y. sukurti dar daugiau, bet jau rimtesnių problemų. Nesakau, kad nereikia nieko keisti, bet nereikia ieškoti nereikalingų „ambų“. Ak, kaip gera būtų su šia moterimi, Švietimo ir mokslo ministre, šnektelėti akis į akį – kaip matome, racionalūs ir geri sprendimai kai kam tiesiog neegzistuoja…

Iš asmeninės patirties dar galiu pasakyti, kad nors ir mokslo metai baigiasi tik birželio mėnesio antrą savaitę, tačiau vidurkiai ir metiniai pažymiai yra išvedami paskutinę ar net priešpaskutinę gegužės savaitę, o tos likusios dienos yra „edukacinės veiklos dienos“ arba, kitaip tariant, nereikalingos, naudos neduodančios dienos.

Tad kodėl mokinys, kuris mėgsta, nori ir gali aktyviai leisti laisvalaikį jau pirmosiomis vasaros dienomis, turi trinti mokyklos suolą?! Prašyčiau, nesakykit, kad mes tik prie „kompų“ sėdime: stovyklos, draugai, žaidimai, susitikimai mieste ir pan. Yra pagrindinės veiklos, kuriomis užsiimame vasarą, jos ir tik jos ugdo mus kaip asmenybes, o ne medinis suolas ir bloga mokytojo nuotaika.

O jei gerbiama ministrė atsakytų, mielai šnektelėčiau ir argumentuotai išsakyčiau savo nuomonę, tokia praktika turi pasiteisinti...

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Norite pasidalyti savo mintimis? Rašykite el.paštu pilieciai@delfi.lt ir išreikškite savo nuomonę!