Aiškumo dėlei pradėkime nuo to, kad A. Zuoko rinkimų metu niekada nepalaikiau ir nepalaikysiu - vis dėlto, niekam ne paslaptis, jog šis žmogus yra teistas už korupciją ir, mano nuomone, pagrįstai.

Tačiau pažvelkime į šią konkrečią, sakyčiau, akciją. Daugelis mano, jog tai - politinė reklama, ir iš dalies mano teisingai, kadangi A. Zuoko politinis kraitis tikrai papilnės, tačiau aš būčiau linkęs manyti, jog šis pasivažinėjimas šarvuočiu taip pat labai sėkmingai suveikė ir kaip socialinė reklama bei miesto reprezentacija.

Per televiziją gan dažnai matome įvairias socialines reklamas, tačiau ar nors viena įstrigo atmintyje taip greitai ir taip giliai? Norisi tai pripažinti ar ne, tačiau šis A. Zuoko klipukas tikrai atkreipė dėmesį į piktybišką kelių eismo taisyklių pažeidinėjimą, kai, kaip ne taip jau seniai taikliai įvardijo susisiekimo ministras E. Masiulis, „kelių gaideliai“ mašiną stato bet kur, kur tik sumano.

Atkreiptas buvo ne tik mūsų, bet ir nemažo kiekio užsieniečių dėmesys (šiuo atveju gal ne tiek į problemą, kiek į patį įvykį bei faktą, kad tai įvyko Lietuvoje). Vis dėlto, tokie komentarai „YouTube“ kaip „I’m from Milan (Italy) and I want this mayor“ („Aš iš Milano, Italijos, ir aš noriu tokio mero“), yra gana malonūs bei leidžia pajusti, jog klipukas dar ir reprezetuoja Lietuvą teigiama prasme. Juk nelabai teko girdėti, kad šis pasivažinėjimas būtų koneveikiamas.

Žinoma, „YouTube“ atsirado kažkoks dėmesio nevertas panašiu šarvuočiu, ko gero, pervažiuotas amerikietis, manęs, jog veiksmas vyko Čekoslovakijoje bei skleidęs keistus garsus, tačiau iš esmės neteko matyti, girdėti ar patirti nieko, kas leistų byloti, jog Lietuva buvo reprezentuota neigiama prasme.

Žinoma, galima sakyti, jog nieko ypatingo, kas darytų didelę garbę Lietuvai, tame A. Zuoko klipuke taip pat neįvyko, ir tai iš esmės yra tiesa, tačiau man kur kas maloniau būtų sutikti užsienietį, pasakyti, jog esu iš Lietuvos ir išgirsti „Oh, you have that cool mayor with a tank there“ („A! Jūs turite tą kietą merą su tanku“) nei kad išgirsti „Is it somewhere in Russia/Africa?“ („Ar tai kažkur Rusijoje/Afrikoje?“).

Galų gale jeigu pamėgintumėme apskaičiuoti kainos ir kokybės santykį, rezultatas tikrai būtų puikus. Sakykime, ar vadinamasis VEKS’as (Vilnius - Europos kultūros sostinė), į kurį buvo sukišta begalė pinigų, sulaukė tokio pasisekimo? Manau, to šarvuočio nuoma kainavo kur kas pigiau, ir rezultatas buvo pasiektas palyginti fantastiškais.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!