Kaip DELFI pasakojo „McDonald's“ restorane „Panoramos“ prekybos centre apsilankiusi klientė, ji nustebo pamačiusi, kad jos įsigytas sumuštinis supelijęs. Kai apie tai ji pranešė restorano personalui, jai buvo pasiūlyta sumuštinį pakeisti, tačiau mergina sakė neišgirdusi atsiprašymo.

Ji stebėjosi, kaip toks sumuštinis jai apskritai buvo parduotas.

DELFI kreipėsi į „McDonald's“ restorano atstovus ,pasak kurių šiuo metu aiškinamasi, kaip galėjo susiklostyti nemaloni situacija.

„Visų pirma, visos įmonės vardu norime atsiprašyti mūsų lankytojos, kuri įsigijo minimą sumuštinį. Tuo pačiu dėkojame jai, kad neabejingai sureagavo ir pranešė apie tai. Rūpinamės, kad mūsų svečiai bet kuriame mūsų restorane Lietuvoje įsigytų maistą, kurio paruošimui taikomi aukščiausi kokybės standartai. Šie standartai galioja visuose mūsų restoranuose be išimties. Norime pažymėti, kad jau ėmėmės veiksmų, kad išsiaiškintume, kodėl galimai įvyko ši situacija“ – sakė „McDonald‘s“ restoranų valdymo konsultantė Lietuvai Loreta Žemaitė.

Ji paragino visus restorano lankytojus apie bet kokius kokybinius nuokrypius pranešti tiesiogiai restorano vadybininkui arba parašyti elektroniniu paštu info@lv.mcd.com.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (77)