„20.03 val. internetu nusipirkau 10 bilietų po 2,20 Lt ir gavau tai patvirtinantį el.laišką. Paprastai per 15 min. jie atsiranda Vilniečio kortelėje. 20.24 val. T. Ševčenkos stotelėje įlipau į 23 maršruto autobusą, viduje esantis komposteris rodė, kad kortelė yra tuščia“, – rašė skaitytojas.

Jis tvirtina visą kelią iki Lazdynų tikrinęs kortelę, tačiau bilietai joje taip ir neatsiradę.

„Namo atvažiavau „zuikiu“, nes grynųjų neturėjau. Norėdamas įsitikinti, ar kortelė papildyta, nuėjau į vilniustransport.lt svetainę, bet ji „užlūžusi“ ir nieko nerodo“, – piktinosi skaitytojas.

Jis įtaria, kad sutriko visa e-bilieto sistema.

DELFI susisiekus Vilniaus savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ direktoriumi Gintu Bliuvu, šis sakė apie jokius sutrikimus nežinantis ir komentuoti apie tai negalintis.

DELFI primena, kad Vilniečio kortelė galioja nuo praėjusių metų rugpjūčio, galimybė ją pildyti internetu atsirado šių metų birželio pabaigoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (199)