Pavyzdžiui, kai viena taksi įmonė pasiskelbė, kad galima kelionei išsirinkti norimą muziką, net porą kartų teko pakankinti taksistus, kol jie sugebėjo paleisti mano norimą kūrinį. Jei jau reklamuoji kokią nors paslaugą, tai būk malonus, išmokyk savo darbuotojus ją teikti!

Visai neseniai teko išbandyti taksi įmonės „PRO1“ reklamuojamą naujovę – atsiskaitymą mobiliuoju telefonu iš „Paysera“ sąskaitos. Prireikus nuvažiuoti iš Vilniaus priemiesčio į centrą, išsikviečiau juos. Pirma, stengiuosi remti progresyvų verslą, antra, norėjosi išbandyti atsiskaitymą mobilia pinigine, trečia, viena ausimi buvau girdėjęs, kad taip mokant kelionė kainuoja pigiau.

Atsiliepusi operatorė greitai surado man laisvą automobilį. Bet kai pasakiau, kad norėsiu atsiskaityti su „Paysera“, ji kiek sutriko. Sako, vairuotojas naujas, dar nemoka naudotis. Nežinau, koks naujas tas vairuotojas, nes išmokti naudotis ta sistema užtrunka tikriausiai tik kokių porą minučių! Nenusileidau. Sakau, grynųjų neturiu, noriu mokėti su „Paysera“. Taigi eteryje vyksta pasitarimas, nugirdau, kad atvažiuos kažkoks vadovas. Galų gale sulaukiau atsakymo, kad taksi vis dėlto bus, mano išmanų mokėjimą priims.

Įsėdus į taksi pasitiko iš pažiūros kiek apsimiegojęs vyriškis. Pamanau, negi ištraukiau iš lovos įmonės vadovą? Kiek vėliau paieškojau per „Google“ – tikrai vadovas! Pasiekęs kelionės tikslą susimokėjau taip, kaip ir norėjau – išmaniuoju telefonu. Tiesa, ne iš karto pasisekė, bet aš kantriai išlaukiau ir antruoju bandymu pavyko.

Kai po kelių valandų norėjau grįžti atgal, į mano skambutį jau niekas neatsakė. Tikriausiai vadovas jau miegojo. Taigi, pasikartosiu. Reklamuodami paslaugas pasistenkite, kad darbuotojai mokėtų jas teikti! Nes tokių reiklių ir principingų klientų kaip aš, ginančių savo teises, Lietuvoje atsiranda vis daugiau.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI komentaro pasiteiravo taksi įmonės.

„Per Jus noriu padėkoti parašiusiam žmogui, kad naudojasi „taksiPRO1“ paslaugomis. Malonu, kad vis daugiau keleivių atranda išmaniąsias technologijas. Būdami jų plėtros avangarde, mes visuomet padedame keleiviams išmokti jomis naudotis, apie ką liudiją ir aprašytas sėkmingas mokėjimas.

Nesureikšminame situacijos, kad keleivis dar nebuvo įgudęs naudotis išmaniąja programėle – vienas mūsų vadovų atliko kartu ir konsultanto vaidmenį, ėmęsis atlikti šį užsakymą. Taip mūsų kompanija rodo dėmesį keleivių poreikiams“, – DELFI pakomentavo MB „Transporto inovacijos“ direktorė Rasa Jakštienė.