Skaitytojo skundas išvertė iš lovos taksi įmonės vadovą

 (40)
Esu žmogus, mėgstantis įvairias inovacijas, ypač jei jos yra naudingos. Pasitaikius progai stengiuosi jas išbandyti. Taip pat esu reiklus tiems, kas reklamuojasi taikantys kokias nors naujoves.
© DELFI / Tomas Vinickas

Pavyzdžiui, kai viena taksi įmonė pasiskelbė, kad galima kelionei išsirinkti norimą muziką, net porą kartų teko pakankinti taksistus, kol jie sugebėjo paleisti mano norimą kūrinį. Jei jau reklamuoji kokią nors paslaugą, tai būk malonus, išmokyk savo darbuotojus ją teikti!

Visai neseniai teko išbandyti taksi įmonės „PRO1“ reklamuojamą naujovę – atsiskaitymą mobiliuoju telefonu iš „Paysera“ sąskaitos. Prireikus nuvažiuoti iš Vilniaus priemiesčio į centrą, išsikviečiau juos. Pirma, stengiuosi remti progresyvų verslą, antra, norėjosi išbandyti atsiskaitymą mobilia pinigine, trečia, viena ausimi buvau girdėjęs, kad taip mokant kelionė kainuoja pigiau.

Atsiliepusi operatorė greitai surado man laisvą automobilį. Bet kai pasakiau, kad norėsiu atsiskaityti su „Paysera“, ji kiek sutriko. Sako, vairuotojas naujas, dar nemoka naudotis. Nežinau, koks naujas tas vairuotojas, nes išmokti naudotis ta sistema užtrunka tikriausiai tik kokių porą minučių! Nenusileidau. Sakau, grynųjų neturiu, noriu mokėti su „Paysera“. Taigi eteryje vyksta pasitarimas, nugirdau, kad atvažiuos kažkoks vadovas. Galų gale sulaukiau atsakymo, kad taksi vis dėlto bus, mano išmanų mokėjimą priims.

Įsėdus į taksi pasitiko iš pažiūros kiek apsimiegojęs vyriškis. Pamanau, negi ištraukiau iš lovos įmonės vadovą? Kiek vėliau paieškojau per „Google“ – tikrai vadovas! Pasiekęs kelionės tikslą susimokėjau taip, kaip ir norėjau – išmaniuoju telefonu. Tiesa, ne iš karto pasisekė, bet aš kantriai išlaukiau ir antruoju bandymu pavyko.

Kai po kelių valandų norėjau grįžti atgal, į mano skambutį jau niekas neatsakė. Tikriausiai vadovas jau miegojo. Taigi, pasikartosiu. Reklamuodami paslaugas pasistenkite, kad darbuotojai mokėtų jas teikti! Nes tokių reiklių ir principingų klientų kaip aš, ginančių savo teises, Lietuvoje atsiranda vis daugiau.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI komentaro pasiteiravo taksi įmonės.

„Per Jus noriu padėkoti parašiusiam žmogui, kad naudojasi „taksiPRO1“ paslaugomis. Malonu, kad vis daugiau keleivių atranda išmaniąsias technologijas. Būdami jų plėtros avangarde, mes visuomet padedame keleiviams išmokti jomis naudotis, apie ką liudiją ir aprašytas sėkmingas mokėjimas.

Nesureikšminame situacijos, kad keleivis dar nebuvo įgudęs naudotis išmaniąja programėle – vienas mūsų vadovų atliko kartu ir konsultanto vaidmenį, ėmęsis atlikti šį užsakymą. Taip mūsų kompanija rodo dėmesį keleivių poreikiams“, – DELFI pakomentavo MB „Transporto inovacijos“ direktorė Rasa Jakštienė.

Įvertink šį straipsnį
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Piliečių naujienos

Kino seansas po atvirumi dangumi virto chaosu: pirkę bilietus žiūrovai neįleisti (37)

Trečiadienio vakare į Valdovų rūmų kiemelyje rodytą filmą norėję patekti kino mėgėjai liko skaudžiai nusivylę. Nepaisant didžiulių eilių, bilietų buvo parduota dvigubai daugiau ir daugelis net nepamatė filmo – jiems tiesiog nebeliko vietų.

Kur slypi mokinių ugdymo prastų rezultatų šaknys – ar tikrai kalti tik mokytojai? (83)

Prieš savaitę vykęs Lietuvos Respublikos Vyriausybės Ministro Pirmininko Sauliaus Skvernelio ir šalies švietimo profesinių sąjungų susitikimas atgaivino diskusijas apie moksleivių ugdymo kokybę.

Rainiukui neliko vietos buvusių šeimininkų namuose ir širdyje – vėl ieško namų (12)

Tokius pagalbos prašymus dėti sunkiausia, nes net nežinai nuo ko pradėti ir kaip rašyti, kad prisibelstum į kažkieno širdį.

Karštąjį savaitgalį laiką leido Bernardinų sode – viešajame tualete sulaukė netikėto prašymo (81)

Karštą šeštadienio popietę išsiruošėme su savo pirmagimiu kūdikiu, kuriam dabar yra 3 mėnesiai, pasivaikščioti po Bernardinų sodą Vilniuje.

Konsultantei trūko kantrybė: anūkai, padėkite seneliams pirkti elektroninėse parduotuvėse (123)

Rašau visų internetinių parduotuvių konsultantų vardu. Blogų klientų pasitaiko visur, bet ryški tendencija privertė išskirti vieną labai konkrečią grupę – pensijinio amžiaus žmones.