Apie tai DELFI pranešė skaitytoja, laišką, kad jos bilietas buvo kito žmogaus įsigytas jau anksčiau, gavusi balandžio 1-ąją. Mergina sakė nežinojusi, ar į tai reaguoti kaip į pokštą, ar ne, nors laiško apačioje ir buvęs perspėjimas, kad jo autorius nejuokauja. Ji pasakojo bilietą į Robbie Williamso koncertą nusipirkusi kovo 18 d., kai vyko papildoma prekyba jais.

Gautame laiške laiške buvo rašoma, kad „įvykus sistemos klaidai, prekyboje pasirodė jau parduotos vietos į Robbie Williamso koncertą 102 ir 103 sektoriuose. Pinigai už įsigytus bilietus bus grąžinti į sąskaitą iš kurios įsigijote bilietus. Išskirtinai tik jums suteikiame galimybę pasikeisti bilietus į stovimos kategorijos ir atgauti bilietų vertės skirtumą.“ Taip pat nurodyta, su kuo susisiekti, norint pasikeisti bilietą.

„Keista, kad toks patikimas puslapis kaip bilietupasaulis.lt apie sistemos klaidas ir susidublivusius bilietus praneša el. paštu likus 4 dienoms iki koncerto. Įdomu, kiek žmonių neperskaitys laiškų ir ,atvykę iš kitų miestų į koncertą, sužinos, kad jų bilietai negalioja“, – piktinosi mergina.

Ji sakė bandžiusi informacijos apie tai ieškoti internete, tačiau nerado, kad ši žinia būtų skelbiama viešai.

DELFI susisiekė su bilietus į Robbie Williamso koncertą platinančios bendrovės UAB „Bilietų Pasaulis“ atstovu Simonu Sudaru. Jis patvirtino, kad skaitytojos gautame laiške nepokštaujama.

„Taip, tai tiesa, įvykus nedidelei „Ticketpro“ sistemos klaidai, dėl didžiulio pirkėjų antplūdžio mūsų sistemai buvo klaidingai nurodytos tam tikros 102 ir 103 sektorių vietos, kuriuose keliolika klientų jau buvo įsigiję bilietus. Kaip visuomet prieš renginį tikrinome sisteminius duomenis ir pamatėme klaidą bei iš karto informavome klientus. Deja, tai atsitiko labai netinkamą balandžio 1-ąją dieną. Klientai įsigiję bilietus į būtent tas vietas, buvo informuoti asmeniškai el. paštu ir/ar telefonu, – nurodė S. Sudaras. – Būtent dėl šių klientų, kartu su organizatorių pagalba, kreipėmės į atlikėjo vadybą, kad šie suteiktų galimybę pasikeisti bilietus į stovimo sektoriaus bilietus. Gavus leidimą klientams buvo pasiūlytas keitimo variantas su bilietų vertės skirtumo padengimu arba pilnas pinigų už bilietus grąžinimas.“

S. Sudaro teigimu, dauguma klientų be didelių nuoskaudų sutiko pasikeisti bilietus į stovimus ir pripažino, kad per tokį koncertą nusėdėti vietoje būtų buvę labai sunku.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (76)