„Rašau visas sušalęs bei sergantis po vakarykščio (gruodžio 15 d. – DELFI) skrydžio su „Ryanair“. Skridau iš Vilniaus skrydžio numeris FR2245 „Vilnius – Stansted“ gruodžio 15 d. vakariniu skrydžiu.

Viskas ėjosi sklandžiai, gavau savo vietą sėdėti prie lango 20F vietoje (kad galėčiau išsimiegoti, buvau laimingas). Už ją papildomai nemokėjau, vieta buvo paskirta nemokamai. Prieš pakilimą pilotas pranešė, kad skrydis užtruks ilgiau nei planuota – 2.40 val. Na, galvojau, viskas gerai –išsimiegosiu. Jau kylant jaučiau lengvą vėjelį pašonėje. Na, galvojau, gal viskas gerai bus.

Pakilus lėktuvui ir išsijungus diržų segėjimo signalo pagal planą turėjau jau miegoti, bet, deja, kažkodėl vis jaučiau kažkokį diskomfortą sėdėdamas: stipriai pradėjo gelti nugaros apačią, atšalo kojos, nors karštis iš viršaus ir buvo stiprus. Po kokios valandos atsigręžiau į šoną ir pažiūrėjau žemyn. Nustėrau! Mano džinsai buvo prišalę prie sienos!

Atsitraukiau kiek įmanoma toliau nuo sienos prie žmogaus, prie kurio sėdėjau (jis keistai į mane žiūrėjo), bet kai jam parodžiau, kas yra ir dėl ko taip elgiuosi, jis mane suprato ir pats nustėręs žiūrėjo, kas vyksta. Paklausiau stiuardesių, kodėl taip yra, ar galima gauti kokią kitą vietą ar tiesiog duokite pledą. Stambi portugalų stiuardesė pasakė, kad šiuo metu nieko negali padėti, ir tiesiog po skrydžio liepė kreiptis į „Ryanair“ ir parašyti nusiskundimą. Taip ir padariau. Tuojau eisiu pas gydytoją ir lauksiu atsakymo.“

DELFI situaciją pakomentavo „Ryanair“ atstovė Elina Hakkarainen:

„Keleivis pateikė užklausą „Ryanair“ klientų aptarnavimo skyriui, kuris tiria skundą ir tiesiogiai sprendžia jį su juo. „Ryanair“ orlaivių kabinos yra šildomos žiemą ir atšaldomas vasarą.“