1) Šaligatvių plytelės ištrupėjusios, asfalto danga gumbuota, nelygi ir nusidėvėjus taip lyg tankas su savo vikšrais būtų pravažiavęs. Daugybę žinomų verslo įmonių šalia tų prastos būklės šaligatvių atkarpų veikia, bet tik sau automobilių stovėjimo vietas gražiai susiorganizavusios;

2) Nėra lietaus nutekėjimo, duobėse – balos didžiulės, purvas veržiasi pro šaligatvius;

3) Vietomis šaligatvis susiaurėja iki 1 m., vairuotojai įžūliai stato automobilius skersai-išilgai ant šaligatvio praėjimo, nekreipia dėmesio į KET ir tvarką. Šaligatvių bortai ties įvažiavimais – statūs ir aštrūs. Neįgaliesiems, mamoms su vežimėliais ar patogu? Tai visiškas „peilis“ dviračio padangoms, ratlankiams;

4) Šaligatvio danga, trajektorija ir plotis keičiasi kas 10-50 m. Magistralinė miesto gatvė, o šaligatviai – kaip gūdžiame kaime...

5) Nei vieno horizontalaus ženklinimo, kur dviračių juosta kerta važiuojamąją dalį, nemačiau. Tad, visur, kur pėsčiųjų perėja, visąlaik tektų nulipti nuo dviračio ir vestis jį;

6) Savanorių pr. požeminėse pėsčiųjų perėjose – visiškai jokių nuorodų, kur koks išėjimas. Šaligatviai automobilių stovėjimo vietomis masiškai paversti;

7)Vienoje vietoje įvažiavimo į kiemą užtvaras pavojingai išlindęs iki pat šaligatvio vidurio ir vos matomas. Nesaugu ne tik vaikščioti kai kuriomis atkarpomis, bet ir važiuoti dviračiu.

O juk miestas – antras pagal dydį. Kur GPM išgaruoja, ES pinigai nepanaudojami? Mažesniuose miesteliuose visi šaligatviai sutvarkyti, gražūs. 2016 m. Kauno m. valdžia žadėjo dviračių taką Savanorių pr. (kaire puse važiuojant nuo centro) iki Veiverių g. Bus labai smalsu gale metų pažiūrėti rezultatą. Tikėkimės, Kaunas ne tik sugeba reklamos stendus dėti, grūsti ant siaurų šaligatvių, bet ir pačius šaligatvius remontuoti.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Norite pasidalyti savo nuotraukomis ir atkreipti dėmesį į vietas, kurias reikėtų sutvarkyti? Siųskite ja el.paštu pilieciai@delfi.lt!