Vienoje iš Šiaulių „Rimi“ parduotuvių skaitytoja Daiva pirko „Hariboguminukus. Kadangi buvo taikoma speciali akcija – prekant dvi saldainių pakuotes, šios kainuoja 0,58 Lt pigiau nei įprastai – moteris ja pasinaudojo.

Vis dėlto kasos kvite kaina buvo didesnė, nei skaitytoja tikėjosi. Vienai saldainių pakuotei buvo padaryta ne reklamoje žadėta 0,29 Lt, o 0,04 Lt nuolaida. Dėl šios priežasties pirkėja už saldainius sumokėjo ne 0,58Lt, o 0,08 Lt pigiau nei įprastai. „Gal aš kažko nesuprantu, arba eilinį kartą „Rimi“ daro siurprizus pirkėjams?“, - stebėjosi ji.

Kreipusis į UAB „Rimi Lietuva“ viešųjų ryšių vadovę Ramintą Stanaitytę-Česnulienę, ji nurodė, kad žymint prekę buvo įsivėlusi klaida. „Apgailestaujame, bet žymint prekę, įvyko klaida. Darbuotoja supainiojo sąrašus ir per klaidą išspausdino pavasarį vykusios akcijos etiketę. Žymėjimą pataisėme, su pirkėju susisiekėme , pakvietėme artimiausiu metu atvykti, kompensuosime nuostolius“, - nurodė ji.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (29)