Dėl apmaudžios klaidos negali naudotis nauju telefonu

 (102)
Noriu pateikti istoriją, kuri mane nemaloniai nustebino ir privertė parašyti jums šitą laišką. Istorija prasidėjo nuo to, kad 2013 m. liepos 2 d. įsigijau nauja telefono aparatą ir kreipiausi į savo mobilaus tinklo operatorių „Tele 2“ tam, kad jis pakeistų mano įprastąją turėtą SIM kortelę į tinkančią naujajam telefono aparatui mikro SIM kortelę.
© Shutterstock nuotr.

„Tele 2“ darbuotoja, dirbanti „Akropolis“ prekybos centre Vilniuje, maloniai paaiškino, kad išduota naujoji kortelė bus aktyvuota per 1-3 dienas, o kol kas privalau naudotis senąja, nors kito telefono aparato neturiu...

Praėjo trys, po to - dar trys dienos, tačiau SIM kortelė neaktyvuota, o kaskart paskambinus į „Tele 2“ klientų aptarnavimo skyrių ir paklausus, kada bus aktyvuota kortelė, man atsakoma, kad šią procedūrą vykdo techninis skyrius, su kuriuo susisiekti yra neįmanoma ir pasiteirauti, kokioje stadijoje yra procedūra arba kada ji bus įvykdyta, taip pat nėra galimybės (...).

Sugrįžus į ta pačią „Tele 2“ atstovybę „Akropolio“ prekybos centre ir pasiteiravus, ar yra galimybė raštiškai kreiptis į techninį skyrių, man buvo atsakyta, kad tai tik užvilkins esamą situaciją ir rašinėti nėra tikslinga. Nors kitoje „Tele 2“ atstovybėje dirbantys darbuotojai patys pasiūlė rašyti kreipimąsi į kompaniją, kad ji spręstų susiklosčiusią absurdišką situaciją (...).

Klientui nėra pranešama apie problemos sprendimą, aš pats turiu skambintis ir aiškintis, kas vyksta, o jie man mėnesio pabaigoje maloniai pateiks sąskaitą už suteiktas paslaugas.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI paprašė susidariusią situaciją pakomentuoti „Tele 2“ koorporacinės komunikacijos direktoriaus Baltijos šalims Andriaus Baranausko. Jis patikino, kad aukščiau aprašytu atveju įsivėlė klaida.

Pasak A. Baranausko, manoma, kad kortelės nepavyksta aktyvuoti todėl, kad pardavimo vietoje neteisingai buvo nurašytas 16 skaitmenų kodas. „Kad kortelė būtų aktyvuota, kodas turi būti atspėjamas, jis įvedamas į sistemą, ir jei meta klaidą, nagrinėjame visus variantus. Greičiausiai tiesiog pardavimo vietoje buvo klaidingai nurašytas kodas, ir dėl šios priežasties tiesiog ilgai negalėjo atrasti problemos“, - sakė jis.

Iš kliento gavus teisingą informaciją, problema bus sprendžiama.

Po teksto publikavimo su DELFI susisiekęs skaitytojas nurodė, kad problema buvo išspręsta.

Įvertink šį straipsnį
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Piliečių naujienos

Baltarusijos apsuptyje esantis Navikų kaimelis kviečia į Petrines (9)

Daugeliui žmonių kultūra, regis, asocijuojasi tik su didmiesčiais ir masiniais renginiais, kuomet mažesniuose miesteliuose ar kaimuose gali atrodyti, kad visa kultūra yra mirusi arba gyvuoja tik anti-kultūra.

Įžūlus užsieniečio automobilio statymas sunervino praeivį (38)

DELFI skaitytojas vakar užfiksavo įžūliai vairuotojo pastatytą automobilį – ne tik per dvi vietas, bet ir neįgaliesiems skirtoje zonoje.

Ramunė Vilkoitytė. Nevaisingos poros renkasi ir emigraciją (23)

Lietuvoje nevaisingų porų skaičius sudaro vidutinį šalies miestą. Kūdikio susilaukti trokštančios šeimos pagalbos ieško Lietuvos klinikose, artimajame užsienyje, o kartais pasirenka ir ilgalaikę emigraciją.

Nufilmavo: Kaune praūžė vasariška liūtis (11)

DELFI skaitytojas atsiuntė redakcijai vaizdo įrašą, kur matyti Kauno gatves skalavusi liūtis.

Skaitytojos priežastys, kodėl reikia įsigyti šunį (52)

Noriu su visais pasidalinti savo džiaugsmu. Mūsų dienos su metais yra linkusios supanašėti – rytais pirmoji nubunda panelė Rutina ir visus už rankos pradeda vesti jau pramintais takais per dieną į vakarą.