Dėl apmaudžios klaidos negali naudotis nauju telefonu

 (102)
Noriu pateikti istoriją, kuri mane nemaloniai nustebino ir privertė parašyti jums šitą laišką. Istorija prasidėjo nuo to, kad 2013 m. liepos 2 d. įsigijau nauja telefono aparatą ir kreipiausi į savo mobilaus tinklo operatorių „Tele 2“ tam, kad jis pakeistų mano įprastąją turėtą SIM kortelę į tinkančią naujajam telefono aparatui mikro SIM kortelę.
© Shutterstock nuotr.

„Tele 2“ darbuotoja, dirbanti „Akropolis“ prekybos centre Vilniuje, maloniai paaiškino, kad išduota naujoji kortelė bus aktyvuota per 1-3 dienas, o kol kas privalau naudotis senąja, nors kito telefono aparato neturiu...

Praėjo trys, po to - dar trys dienos, tačiau SIM kortelė neaktyvuota, o kaskart paskambinus į „Tele 2“ klientų aptarnavimo skyrių ir paklausus, kada bus aktyvuota kortelė, man atsakoma, kad šią procedūrą vykdo techninis skyrius, su kuriuo susisiekti yra neįmanoma ir pasiteirauti, kokioje stadijoje yra procedūra arba kada ji bus įvykdyta, taip pat nėra galimybės (...).

Sugrįžus į ta pačią „Tele 2“ atstovybę „Akropolio“ prekybos centre ir pasiteiravus, ar yra galimybė raštiškai kreiptis į techninį skyrių, man buvo atsakyta, kad tai tik užvilkins esamą situaciją ir rašinėti nėra tikslinga. Nors kitoje „Tele 2“ atstovybėje dirbantys darbuotojai patys pasiūlė rašyti kreipimąsi į kompaniją, kad ji spręstų susiklosčiusią absurdišką situaciją (...).

Klientui nėra pranešama apie problemos sprendimą, aš pats turiu skambintis ir aiškintis, kas vyksta, o jie man mėnesio pabaigoje maloniai pateiks sąskaitą už suteiktas paslaugas.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI paprašė susidariusią situaciją pakomentuoti „Tele 2“ koorporacinės komunikacijos direktoriaus Baltijos šalims Andriaus Baranausko. Jis patikino, kad aukščiau aprašytu atveju įsivėlė klaida.

Pasak A. Baranausko, manoma, kad kortelės nepavyksta aktyvuoti todėl, kad pardavimo vietoje neteisingai buvo nurašytas 16 skaitmenų kodas. „Kad kortelė būtų aktyvuota, kodas turi būti atspėjamas, jis įvedamas į sistemą, ir jei meta klaidą, nagrinėjame visus variantus. Greičiausiai tiesiog pardavimo vietoje buvo klaidingai nurašytas kodas, ir dėl šios priežasties tiesiog ilgai negalėjo atrasti problemos“, - sakė jis.

Iš kliento gavus teisingą informaciją, problema bus sprendžiama.

Po teksto publikavimo su DELFI susisiekęs skaitytojas nurodė, kad problema buvo išspręsta.

Įvertink šį straipsnį
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Piliečių naujienos

Nusivylė „Emodži filmu“: pasigedau kritikos šiuolaikinėms problemoms (42)

Dar kartą įsitikinau, kad kino teatruose karaliauja konsumerizmas ir prastos kokybės kultas. Ko gero, nesu matęs nieko prastesnio, kaip šią savaitę matytas „Emodži filmas“ .

Glaustytis mėgstantis katinas ieško namų arba globos (3)

Mielas, jaukus, pūkuotas, minkštas, gražus, švelnus, meilus iki begalybės katinas ieško namų arba globos. Kaip jis atsidūrė gatvėje – nežinome, bet kad lauke gyvenantis katinėlis būtų toks jaukus, sunku patikėti.

Pirkėjas papasakojo, kaip viskas vyko sekmadienį Mindaugo „Maximoje“ (13)

DELFI skaitytojas tapo parduotuvėje „Maxima“ Mindaugo gatvėje sekmadienio vakarą įvykusio incidento liudininku. Jį nustebino parduotuvės darbuotojų reakcija.

Tikėjosi ramiai pasmaližiauti kavinėje – supykdė radinys leduose (169)

Rugpjūčio 17 d. su draugu ir vaikais lankėmės Vilniaus Bernardinų sode. Ten mažieji žaidė ant, atrodo, jau saugių žaidimų įrenginių, pasisupo ir karusele prie kavinės „Sugarmour“ Vasaros Rezidencijos.

Mergaičių elgesys pradžiugino Ukmergės policiją: esame sužavėti jų poelgiu (54)

Norime papasakoti apie gražų dviejų mergaičių poelgį. Vakar maždaug 10 metų mergaitės į Policijos komisariatą atnešė vyrišką piniginę, tikėdamosios, kad pareigūnai padės nustatyti savininką.