Dėl apmaudžios klaidos negali naudotis nauju telefonu

 (102)
Noriu pateikti istoriją, kuri mane nemaloniai nustebino ir privertė parašyti jums šitą laišką. Istorija prasidėjo nuo to, kad 2013 m. liepos 2 d. įsigijau nauja telefono aparatą ir kreipiausi į savo mobilaus tinklo operatorių „Tele 2“ tam, kad jis pakeistų mano įprastąją turėtą SIM kortelę į tinkančią naujajam telefono aparatui mikro SIM kortelę.
© Shutterstock nuotr.

„Tele 2“ darbuotoja, dirbanti „Akropolis“ prekybos centre Vilniuje, maloniai paaiškino, kad išduota naujoji kortelė bus aktyvuota per 1-3 dienas, o kol kas privalau naudotis senąja, nors kito telefono aparato neturiu...

Praėjo trys, po to - dar trys dienos, tačiau SIM kortelė neaktyvuota, o kaskart paskambinus į „Tele 2“ klientų aptarnavimo skyrių ir paklausus, kada bus aktyvuota kortelė, man atsakoma, kad šią procedūrą vykdo techninis skyrius, su kuriuo susisiekti yra neįmanoma ir pasiteirauti, kokioje stadijoje yra procedūra arba kada ji bus įvykdyta, taip pat nėra galimybės (...).

Sugrįžus į ta pačią „Tele 2“ atstovybę „Akropolio“ prekybos centre ir pasiteiravus, ar yra galimybė raštiškai kreiptis į techninį skyrių, man buvo atsakyta, kad tai tik užvilkins esamą situaciją ir rašinėti nėra tikslinga. Nors kitoje „Tele 2“ atstovybėje dirbantys darbuotojai patys pasiūlė rašyti kreipimąsi į kompaniją, kad ji spręstų susiklosčiusią absurdišką situaciją (...).

Klientui nėra pranešama apie problemos sprendimą, aš pats turiu skambintis ir aiškintis, kas vyksta, o jie man mėnesio pabaigoje maloniai pateiks sąskaitą už suteiktas paslaugas.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI paprašė susidariusią situaciją pakomentuoti „Tele 2“ koorporacinės komunikacijos direktoriaus Baltijos šalims Andriaus Baranausko. Jis patikino, kad aukščiau aprašytu atveju įsivėlė klaida.

Pasak A. Baranausko, manoma, kad kortelės nepavyksta aktyvuoti todėl, kad pardavimo vietoje neteisingai buvo nurašytas 16 skaitmenų kodas. „Kad kortelė būtų aktyvuota, kodas turi būti atspėjamas, jis įvedamas į sistemą, ir jei meta klaidą, nagrinėjame visus variantus. Greičiausiai tiesiog pardavimo vietoje buvo klaidingai nurašytas kodas, ir dėl šios priežasties tiesiog ilgai negalėjo atrasti problemos“, - sakė jis.

Iš kliento gavus teisingą informaciją, problema bus sprendžiama.

Po teksto publikavimo su DELFI susisiekęs skaitytojas nurodė, kad problema buvo išspręsta.

Įvertink šį straipsnį
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Piliečių naujienos

Nufilmavo kelių „chuliganą“: nuo kada BMW galioja kitos taisyklės? (155)

„Nuo kada BMW vairuotojams nereikia rodyti posūkių nei persirikiuojant, nei darant posūkį?“, – stebėjosi DELFI skaitytojas, vasario 20 d. nufilmavęs taip besielgiantį vairuotoją Laisvės pr., Vilniuje.

Vairuotojas įspėja: Pakruojo r. – sudėtingos vairavimo sąlygos, nuo kelio nulėkė vilkikas (2)

DELFI penktadienio rytą sulaukė skaitytojo Martyno laiško, kuriame jis panoro įspėti kitus vairuotojus. Pasak vyro, Šiaulių aps. Pakruojo rajone ant kelių – labai daug sniego, ir vis dar sninga. Jis pats užfiksavo nuo kelio nulėkusį vilkiką.

Darbuotojų atsakymas parodoje pravirkdė: negaliu nustoti pykti (260)

„Kai jau viskam pasiruošiau, man sako, kad manęs neįleis, nes „tokios taisyklės“, – pasibaisėjo 3 vaikų mama Justė. Moteris prisipažino, kad net apsiverkė sužinojusi, kad į prekybos centre atsidariusią parodą moterys su vaikiškais vežimėliais nėra įleidžiamos. Nors jai buvo padaryta išimtis, supykusi DELFI skaitytoja pasidalijo nuoskauda dėl tokio organizatorių sprendimo.

Nufilmavo, kaip vos neįvyko tragedija: BMW vairuotojo perėja nesulaikė (28)

Milimetras iki tragedijos – taip kraują stingdantį įrašą pavadino DELFI skaitytojas, pasidalijęs vaizdo įrašu, kuris dar kartą moko pėsčiuosius net ir per perėją eiti labai atsargiai.

Palygino prekės kainą skirtingose šalyse – skirtumas nustebino (202)

DELFI skaitytojas Vygandas pasidalijo su portalu savo atradimu – vyrą nustebino tai, kad už vieną prekę Lietuvoje jam tenka mokėti daugiau, nei Belgijoje, Vokietijoje ar Italijoje. „Malonu, kai prekybos centrai mus laiko labiau pasiturinčiais“, – ironizavo jis.