Sekmadienį JET CAR automobilyje jau veikė forsažinė kamera, tačiau projekto vadovo Andriaus Tikniaus teigimu, būtent šis įrenginys ir kelia daugiausiai problemų.

„Dar reikia daug dirbti, ypač su forsažine kamera. Kol kas neaišku, kad vėl išvažiuosime į trasą, tačiau neabejoju, kad rekordą pavyks pagerinti", - DELFI sakė A. Tiknius.

Sekmadienį JET CAR pilotas Aivaras Štikelis atrodė kiek nusivylęs, tačiau taip pat neabejojo, kad ateityje JET CAR važiuos kur kas greičiau.

„Svarbiausia mums – važiuoti greitai. Labai greitai. Vieno kilometro trasoje, aš manau, galėtume pasiekti ir 400 km/val. greitį ir nekiltų didelių problemų. Tačiau šį kartą važiavome „drago" trasoje", - sakė A. Štikelis.

DELFI primena, kad oficialūs greičio rekordai 400 metrų ilgio trasoje buvo pasiekti praėjusių metų spalio pabaigoje toje pačioje „Aeroparko" trasoje. Tuomet „Porsche 930" vairavęs Egidijus Bulotas pasiekė 234.375 km/val greitį. Šarūnas Pladas su motociklu „Suzuki" buvo dar greitesnis - 261.5091 km/val.

Vaizdo reportaže – JET CAR automobilio bandymas sekmadienį.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją