3700 kvadratinių metrų prekybos plote įsikurs 22 parduotuvės, grožio salonas, soliariumas ir picerija. Dauguma „Aušroje“ įsikursiančių operatorių - žinomiausi Lietuvoje prekybos tinklai, tačiau dauguma jų iki šiol neturėjo prekybos taškų Utenoje.

Pirmąsias parduotuves apskrityje atidarys didžiausi Lietuvoje drabužių tinklai „Apranga“ bei „Imitz“. „Aušroje“ įsikurs ir pirmosios didžiausio Lietuvoje dovanų ir interjero aksesuarų tinklo „Dorado“, taip pat „Lelijos“ drabužių bei „Ibero“ papuošalų parduotuvės. Pirmąjį prekybos tašką Utenoje atidarys ir apatinio trikotažo tinklas „Amadea line“ bei knygynas „Pegasas“.

„Aušroje“ taip pat įsikurs ir pirmoji apskrityje „Čili picos“ tinklo picerija.

Kai kurios „Aušroje“ įsikūrusios parduotuvės – pirmosios ne tik Utenoje, bet ir Lietuvoje. Čia įsikurs Lietuvoje veiklą neseniai pradėjęs populiarus vokiečių drabužių visai šeimai tinklas „Takko fashion“.

„Aušroje“ veiks ir uteniškiams gerai pažįstami prekių ženklai - „Danija“, „Walking“, „Utenos trikotažas“, „Sarma“, „Vigoss džinsai“ ir kiti.

Pasak M. Žibūdos, „ėjimas apsipirkti“ visame pasaulyje suprantamas kaip laisvalaikio rūšis, neatsiejama nuo gyvenimo kokybės. Su „Aušra“ ši sąvoka pradės gyvuoti ir Utenoje“, - teigia „Eikos“ komercinių patalpų skyriaus vadovas. Prekybos centro viduje įrengtas fontanas su suoliukais. Prekybos centro interjerą kūrė vilnietis architektas Rytis Mikulionis.

Bendrovė „Eika“ į prekybos centro projektą investavo daugiau nei 13 mln. litų. Centre veiksiančių operatorių investicijos į projektą sudaro apie 8 mln. litų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją