Komisijos nariai nusprendė, kad prioritetinės viešojo transporto juostos, naujai ženklinant gatves ar projektuojant gatvių rekonstrukcijas, būtų suformuotos 11-oje gatvių atkarpų.

Komisijos posėdžio metu buvo nuspręsta įpareigoti Savivaldybės administracijos Komunalinio ūkio skyrių, pagal galimybes, įrengti prioritetines viešojo transporto juostas. Artimiausiu metu Tarybos Keleivinio transporto komisijos sprendimas bus svarstomas ir Savivaldybės administracijos Saugaus eismo komisijoje.

Prioritetinių viešojo transporto juostų sukūrimas yra patvirtintas Kauno miesto viešojo transporto strategijoje. Taip pat prioritetinių viešojo transporto juostų sukūrimo būtinumas patvirtintas Aplinkos apsaugos skyriaus ruošiamoje „Kauno miesto aplinkos oro užterštumo kietosiomis dalelėmis mažinimo programoje“, kaip priemonė mažinti transporto priemonių išmetamų teršalų kiekį.

Kauno miestui pavaldžios bendrovės AB „Kauno autobusai“ ir AB „Autrolis“ ne kartą kreipėsi į Savivaldybės Transporto skyrių dėl prioritetinių viešojo transporto juostų sukūrimo. 2005 metais perkant naujus autobusus buvo atlikta Kauno viešojo transporto sistemos būklės analizė. Šios analizės išvadose teigiama, kad būtina sukurti prioritetines viešojo transporto juostas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją