„Nepertraukiama keleivių ir bagažo registracija suteikia klientui galimybę nelaukti registracijos į konkretų reisą pradžios, o užsiregistruoti skrydžiui ir priduoti registruojamą bagažą jam patogiu metu. Tokiu būdu išvengiama bereikalingų eilių oro uosto išvykimo salėje ir žymiai efektyviau valdomi išvykstančiųjų keleivių srautai“, – teigė UAB „Baltic Ground Services“ direktorė Rasa Zdanavičiūtė.

UAB „Baltic Ground Services“ yra „LAL investicijų valdymo“ naujai įsteigta bendrovė, teikianti antžeminio aptarnavimo paslaugas Tarptautiniame Vilniaus oro uoste.

Pasak R. Zdanavičiūtės, nesvarbu, kokios „Baltic Ground Services“ aptarnaujamos aviakompanijos paslaugomis keleivis naudojasi, jei jis skrenda iš Vilniaus, registruotis gali, kada jam patogiau.

Tai reiškia, kad į oro uostą jis gali atvykti anksčiau nei prieš dvi valandas iki lėktuvo išskridimo, kaip rekomenduoja avialinijos. Keleiviai taip pat gali pasirinkti registracijos vietą – atsistoti į tą eilę, kurioje tuo metu laukia mažiau keleivių.

„Tokia sistema yra patogi tuo, jog žmogus gali lanksčiau planuoti savo dienotvarkę. Atvykti į oro uostą jis gali norimu metu, žinoma, atsižvelgiant į aviakompanijų nustatytus keleivių priėmimo registruotis laiko limitus, kurie yra nurodyti biliete“, - sakė R. Zdanavičiūtė.

Naujai įkurta UAB „Baltic Ground Services“ 2006 metų sezonu ketina pasiūlyti ir kitą klientų aptarnavimą Vilniaus oro uoste pagerinančią paslaugą - įdiegti greitą keleivių su elektroniniais bilietais registracijos sistemą.

„Baltic Ground Services“ 2006 metais ketina aptarnauti per 10 tūkst. tonų bagažo ir virš 700 tūkst. keleivių.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją