Viso naujojo terminalo statyba turėtų kainuoti apie 100 mln. litų. Tiksli investicijų suma, finansavimo šaltiniai, tarptautinio konkurso statybos darbams atlikti data paaiškės vėliau.

"Geriausiu atveju terminalo statybos prasidės kitų metų pavasarį, o terminalas pradės veikti 2007 metų lapkritį", - Eltai sakė Vilniaus oro uosto atstovas spaudai Arūnas Marcinkevičius.

Per naująjį terminalą bus vykdomi tik išoriniai skrydžiai į šalis, nepriklausančias Šengeno zonai. Tokie skrydžiai dabar sudaro apie 40 proc. visų per Vilniaus oro uostą vykdomų skrydžių. Prie Šengeno sutarties Lietuva turėtų prisijungti nuo 2007 metų.

Pasak Vilniaus oro uosto atstovo spaudai A.Marcinkevičiaus, pastačius dar vieną keleivių terminalą, oro uostas galėtų aptarnauti dukart daugiau keleivių - 3 milijonus.

Spalio pradžioje tarptautinis Vilniaus oro uostas sulaukė 1 mln. keleivių.

Vilniaus oro uosto pajamos pernai išaugo 37,9 proc. - iki 78,6 mln. litų, o ikimokestinis pelnas padidėjo 29,4 proc. - iki 16,4 mln. litų.

Valstybei priklauso 100 proc. Tarptautinio Vilniaus oro uosto akcijų.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją