Žaliojo tilto remonto metu numatoma pakeisti troleibusų linijų atramas, asfaltinę dangą, šalitilčius, inžinerinius tinklus, hidroizoliaciją, remontuoti karnizinius blokus bei atlikti kitus darbus. Ą.Steponavičiaus teigimu, Žaliojo tilto remonto darbai bus mažesnės apimties nei ką tik atnaujinto Žvėryno tilto.

Žaliuoju tiltu iš miegamųjų rajonų į miesto centrą ir atgal kasdien vyksta intensyvus transporto judėjimas, todėl remonto metu transporto eismas nebus visiškai uždarytas, nors numatoma jį riboti.

"Planuojama uždaryti po vieną, dvi eismo juostas", - informavo Ą.Steponavičius. Savivaldybė Žaliojo tilto remonto metu siūlys vilniečiams daugiau naudotis artimiausiais - Karaliaus Mindaugo, Geležinio vilko - tiltais.

Ą.Steponavičiaus duomenimis, po Antrojo pasaulinio karo pastatytas tiltas per 15-ka Lietuvos nepriklausomybės metų nė karto neremontuotas kapitališkai - iki šiol būdavo atliekamas labiau kosmetinis remontas: dažomi turėklai, vietomis pakeičiama danga.

Apie pusę metų truksiantys tilto remonto darbai kainuos maždaug 2 milijonus litų.

Anot istorinių šaltinių, 16 amžiaus pirmoje pusėje per Nerį pastatytas tiltas ilgą laiką buvo svarbiausiuoju Vilniaus tiltu. Jis buvo vadintas Vilniaus, Didžiuoju, Mūriniu, Vilijos, kol galiausiai prigijo Žaliojo tilto pavadinimas. Sakoma, jog šitaip vadinti tiltą miestelėnai pradėjo, kai kartą jis buvo nudažytas žalia spalva.

Tiltą ne kartą karų metu sugriovė rusų, vokiečių kariuomenės, tačiau kaskart Žaliasis tiltas netrukus vėl būdavo atstatytas.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją