Jis kol kas nedetalizavo sutarties sąlygų, dalis kurių yra konfidencialios.

"Šiuo metu vyksta marketinginiai sutarties derinimai - dėl apmokėjimo už interneto puslapį ir bilietų pardavimą", - kalbėjo Susisiekimo ministerijos sekretorius.

Kauno oro uosto direktorius Kęstutis Cucėnas Eltai teigė, kad "Ryanair" daugiau informacijos apie savo veiklą Lietuvoje paskelbs antradienį rengiamoje spaudos konferencijoje.

Anksčiau skelbta, kad "Ryanair" kasdien organizuotų skrydžius iš Kauno į Didžiosios Britanijos sostinę Londoną bei į Frankfurtą (Vokietija) arba Stokholmą (Švedija).

Susisiekimo ministerija yra teigusi, kad šiemet tikriausiai bus atidarytas bent vienas skrydžio maršrutas.

Vilniaus ir Kauno savivaldybės žadėjo prisidėti prie "Ryanair" atėjimo į Lietuvą kurdamos reikalingą infrastruktūrą - plėsdamos automobilių stovėjimo aikšteles prie Kauno oro uosto bei organizuodamos iš Vilniaus bei Kauno reguliarius viešojo transporto maršrutus į Kauno oro uostą.

"Ryanair" atstovai apie ketinimą pardėti kompanijos veiklą Lietuvoje pareiškė dar 2004-ųjų spalio pradžioje. Teigta, kad veiklą Kauno oro uoste ji pradėtų 2005 metų rugsėjį ir planuojanti pervežti iki 200 tūkst. keleivių per metus.

Dabar pigių skrydžių bendrovės aplenkia Lietuvą, kur yra gana didelė konkurencija - mūsų šalyje skrydžius organizuoja daugiau kaip 10 oro bendrovių.

Pradėjusi pigius skrydžius 1985 metais, "Ryanair" šiuo metu skraidina keleivius į 19 Europos šalių. Pernai įmonė skraidino 24,64 mln. keleivių. Šiemet tikimasi skraidinti daugiau kaip 34 mln. keleivių 220 maršrutų.

Nors "Ryanair" savo lėktuvuose nemaitina keleivių ir bilietus į jos reisus galima įsigyti tik internete, jų siūlomos kainos (skrydžiams į vieną pusę) gerokai mažesnės ir patrauklesnės klientams.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją