DELFI paklaustas, kokią transporto rūšį Vilnius turėtų rinktis – metro, tramvajų ar modernius autobusus, B. Kasparas teigė, kad į šį klausimą dabar neįmanoma atsakyti.

„Prieš darant spredimą, reikėtų turėti ilgalaikių veiksmų planą, matymą, kokios viešojo transporto sistemos miestui reikės ateityje. Galbūt tai galėtų būti integruota sistema su tramvajais ir autobusais, galbūt tam tikrose vietose eismas galėtų vykti ir po žeme, tačiau vien tik požeminis metro Vilniui būtų per brangus“, - svarstė Šveicarijos verslininkų atstovas.

Jo teigimu, patirties šioje srityje turinčios šveicarų kompanijos galėtų pateikti ekspertinį pasiūlymą ilgesniam periodui, ko Vilnius galėtų tikėtis po 20 - 30 metų, ir tuo pačiu pasiūlyti trumpalaikių žingsnių seką, kaip jau dabar išspręsti spūsčių problemas.

Vienas tokių pasiūlymų, anot B. Kasparo, būtų taip sutvarkyti viešojo transporto tvarkaračšius, kad žmonėms nereikėtų ilgai laukti stotelėse, būtų patogu persėsti iš vieno autobuso ar troleibuso į kitą.

„Reikėtų tik labiau atsižvelgti į keleivių srautus ir tinkamai suplanuoti tvarkaraščius. Taip pat užtikrinti viešojo transporto pirmenybę! Dabar yra nupieštos juostos autobusams, tačiau tai neveikia - šiomis juostomis važiuoja visi kas nori“, - pastebėjo Vilniuje gyvenantis šveicaras.

Vilniaus meras J. Imbrasas DELFI patikino, kad viešojo transporto maršrutai mieste tobulinami nuolatos.

„Keleivių srautai keičiasi, atsiranda nauji objektai, todėl sistema negali būti pastovi. Be abejo, blogai, kai stotelėje reikia laukti 15-20 minučių“, - sutiko J. Imbrasas.

Savivaldybės eismo organizavimo skyriaus vedėjas Henrikas Mackela aiškino, jog autobusų tvarkaraščiai mieste jau dabar sureguliuoti taip, kad keleiviams stotelėse nereikėtų laukti 20 minučių, tačiau viešasis transportas esą vėluoja dėl tų pačių spūsčių: „Visa problema - spūstys. Jos atsiranda, kai kiti automobiliai užkemša autobusams skirtas juostas“.

DELFI primena, jog pernai galimybėmis konsultuoti Vilnių dėl viešojo transporto sistemos tobulinimo domėjosi ir Ispanijos įmonių atstovai.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją