Pamatęs, kad automobilis įvažiavo į viešojo transporto juostą, troleibuso ar autobuso vairuotojas tiesiog paspaus mygtuką ir jį nufotografuos. Vakare grįžus į parką, informacija bus perkeliama į kompiuterį, duomenys apdorojami ir siunčiami policijai.

„Įrodymais administracinėje byloje gali būti bet kokie duomenys apie pažeidimą, gauti fotografuojant, filmuojant, remiantis žmonių parodymais“, – aiškina Vilniaus kelių patrulių rinktinės vadas Marius Putrimas.

Užmojai viešojo transporto juostas laikyti savomis vairuotojams gresia bauda nuo 50 iki 100 Lt. Anot M. Putrimo, kasdien sustabdoma ir nubaudžiama nuo 10 iki 15 tokių pažeidėjų, tačiau policijai dirbti sunku, nes vairuotojai perspėja vienas kitą apie pastebėtus pareigūnus.

„Šis pažeidimas Vilniuje ypač dažnas, nes mieste daugiau transporto, nei gatvės gali praleisti. Be to, čia daug skubančių“, – priduria kelių patrulių rinktinės vadas.

Miesto Eismo organizavimo skyriaus vedėjas Henrikas Mackela sako iš italų nusižiūrėtą idėją sutikęs palankiai. „Turime tai įgyvendinti“, – užtikrintai kalbėjo jis. Esą reikia sulaukti tik politikų pritarimo ir finansinio palaikymo, rašo „Vilniaus diena“.