Salono Vilniuje, J.Kubiliaus gatvėje, interjerą kūrė britų kompanija „Fresh“, turinti išskirtinę teisę įrengti visas Europos „Harley-Davidson“ atstovybes. Gamintojas garsėja tuo, kad labai atidžiai renkasi partnerius, ir siekdamas išsaugoti prekės ženklo autentiškumą visoje Europoje naudojasi vienos dizaino bendrovės paslaugomis.

Palyginti su gretimomis šalimis, Lietuvoje naujų motociklų parduodama mažiausiai ir prekybininkai labai atsargiai žvelgia į verslo plėtrą. Nepaisant to, „Motobaltic“ negaili investuoti į verslo vystymą ir viliasi per trumpą laiką tapti vienu pirmaujančių motociklų centrų Lietuvoje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją