Už tai, kad troleibusai ir autobusai važinėtų ir nuostolingais, bet žmonėms būtinais maršrutais, o dalis žmonių galėtų pirkti bilietus pigiau Vilniaus savivaldybė yra įsipareigojusi kompensuoti nuostolius vežėjams. Tačiau šiemet savivaldybės skola vežėjams pasiekė daugiau kaip 70 mln. Lt.

Biudžete Vilniaus savivaldybė numatė vežėjams tiek pinigų, kiek pakaks tik 9 mėnesiams. „Vieni sako - atsisakom naktinių, kiti – nevažiuojam dieną, bet nemanau, kad bus priimti tokie sprendimai“, – tikina savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ direktorius Vaidotas Antanavičius.

Vilniaus savivaldybė žada vasarą persvarstyti biudžetą ir paskirti dar šiek tiek pinigų, tačiau visos skolos nepadengs. Įsiskolinimas kitąmet dar pašoks, nes brangsta degalai, darbo užmokestis.

„Savivaldybė savo galimybių ribą šiuo metu tikrai yra pasiekusi, vadinasi ateis laikas didinti viešojo transporto bilietų kainas.

Pirminiuose projektuose, kuriuos „Susisiekimo paslaugos“ pateikė administracijai, bilietų kainos galėtų kilti iki 1,50 Lt bilietų platinimo vietose ir iki 2 Lt tiesiogiai perkant iš vairuotojų“, – sako Vilniaus savivaldybės administracijos direktorius Gintautas Paluckas.

Tuo metu V. Antanavičius teigia, kad norint, jog vežėjai nedirbtų nuostolingai, bilieto kaina turėtų siekti apie 3 Lt.

Tuo metu Klaipėda viešąjį transportą žada branginti jau balandį, jei tam pritars uostamiesčio taryba. Planuojama, kad autobuso bilietas brangs nuo 1 iki 1,5 Lt.

Kaunas viešąjį transportą pabrangino jau pernai vasarą iki 1,2 Lt platinimo vietose ir 1,5 Lt pas vairuotoją. Dabar čia važinėti brangiau nei Vilniuje.

Šaltinis
Lietuvos televizijos Naujienų tarnyba
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją