Londono meras Kenas Livingstone’as leido savivaldoms riboti greitį jų teritorijose iki 20 mylių/val., nors anksčiau jos galėjo tokį limitą taikyti tik atskiruose kelio ruožuose ir tik tuomet, kai kelias buvo stebimas vaizdo kameromis ar jame buvo įdiegti „gulintys policininkai“.

Priimti tokį sprendimą merą paskatino įrodymai, kad tose vietose, kur greičio limitas jau buvo įsigaliojęs, perpus sumažėjo avarijų ir žmonių sužalojimo atvejų. Iki šiol 20 mylių/val. greičio vairuotojai privalėjo laikytis tik kas dešimtame Londone kelyje (12 procentų visų sostinės kelių).

Naujas greičio limitas turėtų išsaugoti dar daugiau pėščiųjų gyvybių. Nustatyta, kad 9 iš 10 pėščiųjų žūsta, jeigu į juos atsitrenkia 40 mylių/val. greičiu važiuojantis automobilis. Jeigu avarija įvyksta automobiliui važiuojant 30 mylių/val. greičiu, žūsta 2 iš 10. Tačiau tik 1 iš 40 gresia mirtinas pavojus susidūrus su 20 mylių/val. važiuojančiu automobiliu.

K.Livingstone’as mano, kad naujas apribojimas ne tik išsaugos gyvybes, bet ir didins dviračių populiarumą, nes žmonės savo savivaldos keliuose jausis saugesni.

Didesniuose keliuose draudimas bus taikomas su išlygomis – manoma, kad juose automobilių vairuotojams bus leidžiama važiuoti ir greičiau.

To sieks ir bendrovė „Transport for London“, kuri ketina vesti derybas su naujų galių įgavusiomis savivaldomis ir prašyti, kad kai kuriose kelio atkarpose būtų leista važiuoti 30 m/val. greičiu. Esą Londonas yra per daug didelis, o susisiekimas per daug prastas, tad vairuotojams kai kuriuose keliuose privalu leisti važiuoti greičiau.

Šiuo metu 20 m/val. greičio limitas galioja šiuose Londone savivaldose: Tottenhame, Seven Sisters, Muswell Hille bei Hornsey. Netrukus limitas bus taikomas ir Wood Greene, Stroud Greene ir centriniame Crouch Ende.

Ekspertai įsitikinę: jeigu toks greičio apribojimas būtų pritaikytas visoje Jungtinėje Karalystėje, mirčių keliuose skaičius sumažėtų trečdaliu – nuo dabartinių 3100 mirčių per metus iki 1000.