Šiuo metu baigtas pirmasis statybų etapas – atidaryta 3,2 ha teritorijos užimanti naujojo logistikos centro dalis, talpinanti iki 1200 automobilių. Taip pat jau veikia 960 kv. m. automobilių paruošimui ir dažymui skirtos patalpos bei 8 tūkst. kv. m. ploto muitinės sandėliai. Pirmojo etapo metu į terminalą jau investuota 5,5 mln. litų, skirtų infrastruktūros plėtrai, automobilių saugojimo aikštelėms ir paruošimo centrams.

Antrajame etape automobilių saugojimo plėtrai ir administraciniams pastatams numatyta skirti 12,5 mln. litų, trečiajame – naujam automobilių paruošimo centrui ir aikščių plėtrai – 39,6 mln. litų. Ketvirtojo – baigiamojo – etapo metu automobilių saugojimo plėtrai ir geležinkelio atšakoms numatyta investuoti 11,47 mln. litų.

Iki 2009 m. bendrovė planuoja užbaigti visus keturis statybos etapus.

Vievio terminalas skirtas naujus lengvuosius automobilius Lietuvoje parduodantiems gamintojų atstovams. Čia bus teikiamas visas paslaugų kompleksas: naujų automobilių transportavimas, priėmimas į terminalą, paruošimas pardavimui, saugojimas ir pristatymas į salonus.

Naujasis lengvųjų automobilių logistikos paslaugų kompleksas įkurtas šalia pagrindinės magistralės, siekiančios Vilnių, Kauną, Klaipėdą, Panevėžį bei kitus miestus. Nuo sostinės, kur parduodama 60 proc. visų šalies rinkos automobilių, naujasis centras nutolęs 35 km.

Įgyvendinus visą projektą, bendrovė planuoja Vievio logistikos centre aptarnauti 40 proc. Lietuvoje parduodamų naujų automobilių. Numatyta, jog metinė automobilių apyvarta terminale sieks 52 tūkst. automobilių.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją