E. Lementausko teigimu, policija taip pat turės reaguoti į gyventojų pranešimus.
„Visos naujos idėjos yra sveikintinos, reikia pamėginti ir pažiūrėsime, ar pasiteisins“, - DELFI sakė Vilniaus miesto vyriausiojo policijos komisariato (VPK) viršininkas Sigitas Mecelica. Jis patikino, kad pareigūnai reaguos į gyventojų pranešimus, tačiau vyks tik į tokias vietas, kur spūstis bus susidariusi dėl autoįvykio ar kitų kliūčių kelyje.
Grįžtantys iš darbo ir įstrigę spūstyje įprastose vietose vilniečiai policijai neturėtų skųstis. “Jei vairuotojas praneš, kad stovi spūstyje tunelyje Geležinio vilko gatvėje, vargu ar galėsime jam padėti“, - sakė komisaras.
S. Mecelica informavo, kad jau yra numatytas telefono numeris, kuriuo galės skambinti vairuotojai. Jis turėtų būti paskelbtas artimiausiu metu.
VPK viršininkas DELFI teigė, kad sostinės policija nuo rugsėjo 1-osios imsis ir įprastų priemonių saugiam eismui užtikrinti. Kaip ir kasmet, pareigūnai budės prie pėsčiųjų perėjų ir vaikų darželių bei mokyklų.
Beje, automobilių spūstis Vilniuje turėtų sumažinti dar pernai pradėta diegti 50 mln. litų kainavusi automatizuota šviesoforinio reguliavimo ir valdymo sistema.
Prieš metus atlikto eksperimento metu, jo dalyviai, 18 val. automobiliu pradėję važiuoti iš Trakų stotelės Pylimo gatvėje, Karoliniškių mikrorajone esančią Laisvės stotelę pasiekė beveik po valandos.