Tikimasi, kad pertvarkymai leis efektyviau ir sklandžiau organizuoti traukinių eismą šalyje.

Perkėlimo darbai bendrovei „Lietuvos geležinkeliai“ kainavo 5,24 mln. litų. Projektą įgyvendino elektroninių inžinerinių sprendimų bendrovė „Fima“. Vilniuje įsikūrusiame Eismo valdymo centre sudaromi ir koreguojami visos Lietuvos traukinių eismo grafikai, derinamos eismo pertraukos geležinkelių infrastruktūros priežiūrai ir remonto darbams, atliekami kiti eismo organizavimo ir stebėjimo darbai.

Prognozuojama, kad naujų eismo valdymo centralizacijos įrenginių įdiegimas padidins geležinkelių eismo saugumą, kadangi sistema leidžia analizuoti ir kontroliuoti tvarkdarių veiksmus, yra suteikiama reikalinga papildoma informacija.

„Turint vieną Eismo valdymo centrą Vilniuje ateityje bus galima dar efektyviau valdyti traukinių eismą“, - konstatuoja „Lietuvos geležinkelių“ Infrastruktūros Direkcijos automatikos, ryšių ir elektros tiekimo tarnybos viršininkas Romanas Račas - „Tam reikėtų modernizuoti atskirų stočių elektrines centralizacijos sistemas ir jas įjungti į vieningą sistemą“.

Tokie pakeitimai leistų visus geležinkelių eismo valdymo signalizacijos įrenginius valdyti nuotoliniu būdu ir, esant nenumatytai situacijai, perduoti signalizacijos įrenginių valdymą pačioms stotims, užtikrinant eismo valdymo sistemos dubliavimą.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją