"Mes tikimės, kad Jūs būsite laimingi tapę IMP pasaulio dalimi", - interneto svetainėje skelbia bendrovė. Tačiau kai kuriems klientams bendradarbiavimas su įmone ne juokais apkarto. Interneto skundų knygose klientų priekaištų dėl "IMP Baltic" veiklos surasti nesunku.

Kai kuriems buvusiems klientams skundų knygos nepakako - bendrovės veiksmus jie apskundė vartotojų teises ginančiai institucijai. Ši nusprendė, kad priekaištai pagrįsti. Jeigu "IMP Baltic" nepakeis veiklos būdo, vėliau jai gali būti skirta per 100 tūkst. siekianti bauda.

Pasijuto apgauti

Šilutiškis Aurimas vienoje interneto skundų knygų rašė, jog nusprendęs atsisakyti įmonės platinamų spalvotų lankstinukų apie gyvūnėlius iškart buvo informuotas, kad esą bendrovei už kelis rinkinius yra skolingas 60 litų. "Tačiau minėtų rinkinių net akyse neteko matyti, - piktinosi jis. - Pasidomėjus atsirado daugiau su šia firma reikalų turėjusių žmonių, kurie panašiai buvo reketuojami už neva neapmokėtas siuntas. Kategoriškai atsisakius mokėti už mūsų nepasiekusias prekes, "IMP Baltic" toliau įžūliai terorizuoja savo buvusius klientus gąsdindama firma "Lindorf", išieškančia skolas."

Kretingiškė Lora, virtualioje skundų knygoje pasakojo iš šios bendrovės užsisakiusi leidinį "Mano svajonių sodas" ir už jį sumokėjusi. Po mėnesio ji tvirtino gavusi dar vieną pašto pranešimą, jog jai atėjo siunta. Moteris siuntos nepasiėmė ir pinigų nebemokėjo, o po kurio laiko sulaukė bendrovės raginimo sumokėti skolą. "Parašiau jiems laišką, kuriame atsisakiau prenumeratos ir uždraudžiau naudoti mano asmeninius duomenis. Vakar man buvo skambinta, reikalauta sumokėti skolą, priešingu atveju ji bus išieškoma. Patarkite, ką man daryti", - prašė ji.

Siuntė per prievartą

VVTAT, išnagrinėjusi 22 klientų skundus, šią savaitę pripažino, kad įmonė vykdė nesąžiningą komercinę veiklą ir jai skyrė 7 tūkst. litų baudą. Skunduose buvo teigiama, kad išsiųsdami užsakymo kuponą vieni vartotojai nesuprato, jog užsisako ne vienkartinę "IMP Baltic" siuntą ir nemokamą dovaną, o sudaro sutartį dėl kortelių prenumeratos.

"Vartotojams nebuvo aiškiai nurodyta prenumeratos trukmė, prenumeruojamųjų leidinių visų kortelių kaina. Svarbi informacija dažniausiai išspausdinta smulkesniu šriftu negu informacija apie nemokamą dovaną. Kai vartotojai norėjo atsisakyti siunčiamų paštu leidinio kortelių, jiems kildavo problemų nutraukti prenumeratą: vartotojai negalėdavo prisiskambinti nurodytu telefonu arba, palikę savo ryšių duomenis autoatsakiklyje, nesulaukdavo bendrovės atstovų skambučio", - LŽ sakė tarnybos Viešųjų ryšių skyriaus vyriausiasis specialistas Kęstutis Stirbys.

Grėstų didelė bauda

Pasak K.Stirbio, panašių skundų tarnyba sulaukė ir tada, kai nusprendė bendrovei skirti baudą. Pagal įstatymą, jeigu bendrovė vėliau padarytų tokį pat pažeidimą, jai gali būti skirta iki 120 tūkst. litų bauda. Teisės aktas numato, kad bauda negali viršyti 3 proc. metinių pajamų praėjusiais finansiniais metais. K.Stirbys pridūrė, kad "IMP Baltic" nubausta pirmą kartą.

Bendrovės rinkodaros vadovė Rūta Navikaitė LŽ aiškino, esą tarnyba nepripažino "IMP Baltic" veiklos kaip nesąžiningos, nors VVTAT tai pabrėžė išplatintame pranešime. "Atkreipiame jūsų dėmesį, kad vyko nagrinėjimas dėl galimo Nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo pažeidimo, o ne dėl veiklos pripažinimo sąžininga arba nesąžininga", - raštu atsiųstame atsakyme samprotavo įmonės atstovė. Pasak R.Navikaitės, bendrovė šiuo metu nagrinėja VVTAT nutarimą ir rengia oficialią poziciją.