Naujosiomis taisyklėmis akcentuojama reklamos atitiktis valstybinės kalbos, logikos, aiškumo reikalavimams, draudžiama klaidinanti, neteisinga, pažeidžianti moralės principus, daranti žalingą įtaką vaikams, pažeidžianti autorių teises į kūrinį ir kt. reklama.

Reklama nebegalės būti pateikiama ant tiltų, viadukų, tunelių, medžių, skulptūrų, paminklų, savavališkai pastatytų statinių, nesuderinus su Savivaldybės kraštovaizdžio specialistu – miesto žaliuosiuose plotuose. Reklama neturės užstoti vertingų miesto panoraminių vaizdų, kraštovaizdžio, dominuoti gamtinės ir architektūrinės aplinkos atžvilgiu. Be to, reklamos įrenginių savininkai privalės prižiūrėti įrenginių aplinką.

Taisyklių vykdymo kontrole rūpinsis miesto estetinės priežiūros darbo grupė.

Buvo poreikis

„Iki šiol Savivaldybė vadovavosi 1995 metais Tarybos patvirtintomis vaizdinės informacijos ir ūkio ministro patvirtintomis tipinėmis išorinės reklamos taisyklėmis. Pastaruoju metu Panevėžyje itin daugėjant abejotinos kokybės reklamos, atsirado poreikis turėti konkretesnį, visas reklamos sritis apimantį bei daug griežtesnį dokumentą“, - sako Savivaldybės administracijos Architektūros ir urbanistikos skyriaus dizaineris Romas Lukšas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją