1. Finansų planavimas. Įrankiai kurti sąskaitas, jas sekti, vykdyti apskaitą internetu:
,
,

2. Transporto išlaidos. Svetainės taupyti benzinui, važiuoti į darbą su būsimu draugu ar kaimynu: www.mymilemarker.com, www.carpoolworld.com , www.vaziuojam.lt

3. Pirkimai. Kainų palyginimas įvairiose užsienio e-parduotuvėse: www.nextag.com, www.shopzilla.com, shopping.yahoo.com, www.pricegrabber.com; lietuviškose – www.kurpirkti.lt

4. Verslo išvykos, atostogos. Viešbučių pasiūlymai žemesnėmis kainomis: www.hotelpricefinder.com, www.priceline.com; interneto bendruomenės keliauti apsistojant pas žmones – www.couchsurfing.com, www.hospitalityclub.org.

5. Kūryba. Įrankiai kūrybiniam mąstymui: realaus laiko nuotolinis ,,brainstorm‘as“ grupėje – www.twiddla.com, įrankis lengviau galvoti idėjas vienam ir priimti sprendimus – www.exploratree.org.uk, įrankis surinkti ir įgyvendinti geriausias idėjas didelėse kompanijose – www.kindlingapp.com (30 dienų bandomasis laikotarpis).

6. Sprendimų priėmimas. www.mindomo.com, freemind.sourceforge.net – nemokamos „mind map“ programos, www.zapproved.com – įrankis greičiau gauti patvirtinimus ar susirinkti komentarus iš grupės žmonių, turinčius lemiama žodį priimant sprendimą.

7. Projektų valdymas. www.myclientspot.com – projektų valdymo programėlė, kuria galima sekti laiko valdymą ir sąnaudas laike. www.planzone.com – įrankis kurti užduotis, planuoti, keistis dokumentais, kurti priminimus, vidines vikipedijas. www.deskaway.com –detali projektų valdymo sistema, perkelta į internetą.

8. Rinkos sekimas, konkurentų ir potencialių klientų analizė. www.rivalmap.com – įrankis įmonės viduje keistis informacija apie situaciją rinkoje. Veikia kaip daugiau galimybių turintis įmonės RSS agregatorius – žmonės gali diskutuoti, pridėti savo medžiagą ir tokiu būdu orientuotis, kas vyksta aplinkui. www.startpr.com – nemokamas įrankis sekti savo ar konkurentų prekės ženklo reputaciją internete. Seka „Google Blogs“, „Twitter Search“ ir kitų šaltinių randamas žinutes apie kompaniją ar prekės ženklą. Veikia ne visiškai idealiai ir nesupranta lietuviškų raidžių, tačiau pabandyti verta – galite sekti, kiek ko apie jus ar jūsų verslo sritį parašoma internete ir iškart reaguoti.

9. Profesionalios konsultacijos. www.linkedin.com, www.xing.com – jei nežinote atsakymo ar norite profesionalaus patarimo, siūlyčiau dalyvauti grupių diskusijose. Asmeninė patirtis – didelė dalis ten dalyvaujančių nori parduoti savo paslaugas, todėl uždavę teisingą klausimą turite galimybę gauti žinių iš viso pasaulio.

10. Karjera. www.visualcv.com – virtualus CV, kuriame galite sudėti video, audio, nuorodas į savo blogą, ,,LinkedIn“ profilį ir kitas vietas, kur esate internete ir naudinga pamatyti darbdaviui. www.killedideas.com – jei atrodo, kad darbe sekasi prastai – jūsų idėjų netvirtina valdyba arba manote, kad pavaldiniai nevykę – pabandykite čia sudėti geriausias kilusias ir atmestas idėjas. Jei jūsų idėja pateks tarp geriausių – ji pateks į knygą ir bus prikelta antram gyvenimui, o jums tai grįš populiarumu ir už Lietuvos ribų.

IBM sutaupė 320 000 JAV dolerių vietoj realios konferencijos seminarus dviems šimtams po pasaulį išsibarsčiusių savo specialistų surengę virtualiame „Second Life“ pasaulyje. Nors visi žinome, kad kaip medija prekės ženklo reklamai „Second Life“ šiandien nėra geriausia vieta vien dėl to, kad sumažėjo vartotojų skaičius, įmonės darbuotojai pažiūrėjo kitu kampu ir sutaupė kompanijai porą biudžeto eilučių.

Kaip pasinaudoti jums? Paprasčiausias patarimas būtų lankytis svetainėse kaip mashable.com, sekti, kas naujo internete ir pabandyti pritaikyti savo įmonės viduje, nepriklausomai nuo to, kokią poziciją – vadovo ar projektų asistento, užimate.

Kitas variantas – jei atstovaujate kompanijai, galbūt ką nors panašaus internete galite pasiūlyti patys ir tapti prekės ženklu, kuris savo pirkėjams internete padeda sutaupyti.

Nepamirškite – jūs jau virtualiame pasaulyje!

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją