Nuo Naujųjų metų praėjo vos viena diena, bet per tą dieną jau nusibodo skaičiuoti kiek kartų buvo pažeistas minėtas įstatymas. LTV rodė Lotynų Amerikos šokių čempionatą su „Bosca“ reklamos stendais, TV3 reklamavo „Kalnapilį“ per savo pramoginę laidą, visos televizijos rodė įvairių alkoholio gamintojų logotipus per sporto žinias.

Noriu pabrėžti, kad nesu už alkoholio reklamos draudimą per TV – jokiais draudimais alkoholizmo neįveiksi. Daug protingiau, manau, būtų įpareigoti alkoholio gamintojus apmokėti socialinę reklamą apie alkoholio žalą, kuria rodytų iš karto po svaigalų reklamos, arba skirti pinigu kovos su alkoholizmų programoms ir pan.

Įstatymo reikalavimas kvailas, tačiau nemažiau pasipiktinimo užtraukia tokia televizijos kanalų politika. Jie traktuoja Alkoholio kontrolės įstatymą taip, kaip jiems yra naudingiau, kad sukeltų visuomenės ažiotažą bei paveiktų Seimo narius priimti įstatymo pataisas. Juk svaigalų reklama neša didžiulius pinigus.

Tačiau, pasirodo, kad net tokį įstatymo traktavimą galima taikyti pasirinktinai – krepšinio arba F1 transliacijų negali būti, tačiau per kitas laidas rodyti alkoholio gamintojų logotipus galima. Kodėl taip yra? Ar žmonės Lietuvoje žiūri tik krepšinį? Kas atsakys? Gal Valstybinė tabako ir alkoholio kontrolės tarnyba? Dabar televizijos turėtų būti pačios suinteresuotos gauti įstatyme numatytas bausmes už pažeidimus. Nes kitaip jos neturės jokio teisinio bei moralinio pagrindo netransliuoti krepšinio gyvai.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!