Bendrovės pajamos tik iš IT įrangos pardavimo 2015 m. sausį–kovą, lyginant su 2014 m. tuo pačiu laikotarpiu, padidėjo 4 kartus. Bendros pajamos iš IT paslaugų išaugo daugiau kaip trečdaliu – 34,2 procentų. Išmaniosios „Teo“ televizijos (IPTV) klientų skaičius nuo metų pradžios iki kovo pabaigos padidėjo 6,6 tūkst., o bendras televizijos paslaugų vartotojų skaičius per metus išaugo dešimtadaliu, rašoma bendrovės pranešime spaudai.

Ne balso paslaugų dalis toliau didėjo ir pirmąjį ketvirtį sudarė per 60 procentų. Pajamos iš operatorių verslo padidėjo 31 proc. dėl išaugusių tarptautinio tranzito srautų.

„Teo“ antrą ketvirtį iš eilės didina pajamas ir efektyvina esamų sąnaudų struktūrą. Keičiantis paslaugų portfelio sudėčiai didėja „Teo“ IT pajamų dalis ir auga išmaniosios televizijos klientų skaičius. Nuolat kylantis klientų pasitenkinimo rodiklis patvirtina mūsų lyderystę ir teisingą naujos kartos telekomunikacijų verslo kryptį“, – sakė „Teo“ generalinis direktorius Kęstutis Šliužas. Jis atkreipė dėmesį, kad „Teo“ sėkmingai įėjo ir į IT įrangos rinką. Keturgubai išaugusius įrangos pardavimus lėmė daugiau kaip dešimt kartų padidintas prekių asortimentas, patogus ir paprastas įrangos įsigijimas, tiesioginės sutartys su gamintojais ir patrauklūs pasiūlymai.

Per pirmus tris šių metų mėnesius ilgalaikėms investicijoms skirta 4,3 mln. eurų, didžiąją dalį – 4 mln. eurų sudarė investicijos į naujos kartos šviesolaidinės prieigos tinklo plėtrą. Kovo pabaigoje beveik 70 proc. visų Lietuvos šeimų (837 tūkst. namų ūkių) turėjo galimybę prisijungti prie plačiausio šalyje šviesolaidinio interneto tinklo.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)