„Microsoft Band“ pavadintas įrenginys bendrovės parduotuvėje internete kainuos 199 JAV dolerius.

Vieną kartą visiškai įkrautas prietaisas dirba dvi dienas, jame yra dešimt skirtingų jutiklių, registruojančių širdies ritmą, suvartojamas kalorijas, streso lygį ar net rodančių, kokį odos paviršių pasiekia tiesioginiai saulės spinduliai.

Toks žingsnis tampa naujausiu „Microsoft“ žingsniu skaitmeninių sveikatos priežiūros technologijų srityje po 2007 metais įsigytos medicinos duomenų registravimo įmonės „HealthVault“.

„Tai tik „Microsoft“ kelių ateinančių metų vizijos sveikatos ir sporto srityje bei dėvimųjų technologijų derinime pradžia, - nurodo bendrovė oficialiame savo pranešime. - Norime prisijungti prie išmaniųjų ir tikslingai dėvimų drabužių mados sektoriaus, o pirmąja savo tokio pobūdžio produkcija prekiauti pradedame Jungtinėse Valstijose“.

Anksčiau savo išmaniąsias apyrankes, kurios atlieka panašias funkcijas, pristatė įmonės „Sony“ („SmartBand“), „Samsung“ („Gear Fit“), „Jawbone“ (serija „Up“) ir kiti.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)