Pirmas „AppCampus“ dotaciją gavęs lietuviškas projektas - „NeverFuture“

 (5)
Žaidimo "NeverFuture" kūrėjai
Žaidimo "NeverFuture" kūrėjai
© Asmeninio archyvo nuotr.

KTU „StartupSpace“ jaunųjų verslų centro kompanija „SneakyBox“ tapo pirmąja komanda Baltijos šalyse, patekusia į „Microsoft“ ir „Nokia“ įkurtą verslo skatinimo stovyklą „AppCampus“ bei gavusia 20 tūkstančių eurų dotaciją plėtoti savo kuriamam verslui.

Liudo Ubarevičiaus, Ievos Auželytės, Gyčio Valatkos, Justo Šalkevičiaus, Vaido Okunio ir Roberto Liekio komandos jau metus kuriamas „Windows Phone“ mobiliesiems telefonams skirtas „NeverFuture“ žaidimas buvo atrinktas iš daugiau nei 1200 paraiškas pateikusių projektų. Šis žaidimas tapo vieninteliu Baltijos šalyse, patekusiu tarp keturiolikos geriausiųjų ir buvo atrinktas į keturių savaičių mokymus Helsinkyje, Suomijoje, rašoma pranešime spaudai.

Pasak komandos vadovo Liudo Ubarevičiaus, „NeverFuture“ žaidimas žaidėjus paverčia aktualias problemas sprendžiančiais herojais: „Tai veiksmo nuotykių žaidimas, kuriame žaidėjas saugo pasaulį nuo ekologijos katastrofų ir pabaisų.“

Plėtoti žaidimą „SneakyBox“ padeda ne tik pritrauktos lėšos, bet ir galimybė dirbti svetur. „AppCampus“ siūlo ne tik pinigines dotacijas, bet ir dizaino, prekės ženklo kūrimo ir rinkodaros žinių, taip pat mokymus, kaip potencialiems investuotojams pristatyti naują verslą“, - apie „AppCampus“ pasakojo L. Ubarevičius.

Žaidimas
Žaidimas "NeverFuture" (Kūrėjų iliustr.)

Patekti į aukščiausio lygio inkubatorių Skandinavijoje „SneakyBox“ komandai padėjo KTU „StartupSpace“. „StartupSpace“ yra ne tik unikali erdvė dalintis idėjomis ir gauti vertingų patarimų iš patyrusių žmonių. Ji taip pat padėjo patekti į „AppCampus“ programą ir pritraukti lėšų verslui plėtoti,“ – sakė KTU Informatikos fakulteto absolventas.

„KTU „StartupSpace“ yra vienintelis „AppCampus“ partneris Lietuvoje. Mums džiugu, jog galime padėti atrasti Lietuvoje augančius ir dirbančius talentus“, - programos dalyviams antrino Justinas Katkus, KTU „StartupSpace“ vadovas.

Šiuo metu „SneakyBox“ kompanija aktyviai darbuojasi kurdama „NeverFuture“ žaidimą ir ragina visus norinčius prisijungti prie žaidimo testavimo. Galutinė žaidimo versija pasirodys kitų metų pradžioje.

„SneakyBox“ šiemet taip pat iškovojo vietą geriausių pasaulio žaidimų kūrėjų dešimtuke „Microsoft Imagine Cup 2012“ konkurso finale Sidnėjuje, Australijoje. „Dalyvavimas tarptautiniuose konkursuose suteikia studentams galimybę išmėginti savo jėgas, susipažinti su technologijų tendencijomis ir užmegzti ryšius su galimais partneriais ar investuotojais“, - pridūrė „Microsoft“ technologijų ekspertas Tautvydas Dagys.

www.DELFI.lt
Vardas
Komentavimo taisyklės ir atsakomybė

Technologijos

„Samsung“ rado, kuo pakeisti „Google Maps“ (7)

2014 rugsėjo mėn. 2 d. 14:35
Kompanija „Nokia“ sudarė sutartį su korėjiečių korporacija „Samsung“. susitarimas numato, kad „Samsung Galaxy“ mobiliuose įrenginiuose, taip pat modeliuose su operacine sistema „Tizen“ bus diegiama kartografinė tarnyba „Nokia HERE“. Apie tai rašo puslapis „TechCrunch“.

Netikėta statistika: moterys žaidžia kompiuterinius žaidimus ne mažiau nei vyrai

2014 rugsėjo mėn. 2 d. 13:33
Organizacija „Entertainment Software Association“ išleido kasmetinę ataskaitą, kuri atspindi situaciją kompiuteriams, konsolėms ir mobiliems įrenginiams skirtų žaidimų rinkoje, taip pat statistiką apie žaidimų gerbėjus ir jų demografiją.

Irano Ajatola: didelės spartos internetas ir šariatas - nesuderinami (5)

2014 rugsėjo mėn. 2 d. 10:48
Irano Didysis Ajatola pareiškė, jog prieiga prie didelės spartos ir mobiliojo 3G interneto „prieštarauja šariatui“ ir „prieštarauja moralės standartams“.

„Google Glass“ galės atpažinti žmonių emocijas (6)

2014 rugsėjo mėn. 1 d. 11:19
"Google Glass" akiniai
DELFI (K.Čachovskio nuotr.)
Kompanijos „Google“ sukurti papildytos realybės akiniai „Glass“ greitu metu sugebės atpažinti neverbalinę komunikaciją, veido mimiką bei apskritai bendrą vartotojų emocinę būseną. Apie tai praneša portalas „CNet“.

Paršonis: pašalinus brukalą, elektroninis paštas atpigtų kelis kartus (4)

2014 rugsėjo mėn. 1 d. 10:44
Brukalas kenkia ir paprastiems vartotojams, ir įmonėms, o tam išleidžiami išleidžiamos milžiniškos sumos, sako informacinių technologijų specialistas Džiugas Paršonis. „Kai mokame interneto mokestį, dalis to mokesčio bet kuriuo atveju dengia brukalo filtravimą. Jei iš apyvartos pašalintume visą brukalą, elektroninio pašto pristatymas atpigtų keturis kartus“, – pabrėžia jis.