Pirmas „AppCampus“ dotaciją gavęs lietuviškas projektas - „NeverFuture“

 (5)
KTU „StartupSpace“ jaunųjų verslų centro kompanija „SneakyBox“ tapo pirmąja komanda Baltijos šalyse, patekusia į „Microsoft“ ir „Nokia“ įkurtą verslo skatinimo stovyklą „AppCampus“ bei gavusia 20 tūkstančių eurų dotaciją plėtoti savo kuriamam verslui.
Žaidimo "NeverFuture" kūrėjai
Žaidimo "NeverFuture" kūrėjai
© Asmeninio archyvo nuotr.

Liudo Ubarevičiaus, Ievos Auželytės, Gyčio Valatkos, Justo Šalkevičiaus, Vaido Okunio ir Roberto Liekio komandos jau metus kuriamas „Windows Phone“ mobiliesiems telefonams skirtas „NeverFuture“ žaidimas buvo atrinktas iš daugiau nei 1200 paraiškas pateikusių projektų. Šis žaidimas tapo vieninteliu Baltijos šalyse, patekusiu tarp keturiolikos geriausiųjų ir buvo atrinktas į keturių savaičių mokymus Helsinkyje, Suomijoje, rašoma pranešime spaudai.

Pasak komandos vadovo Liudo Ubarevičiaus, „NeverFuture“ žaidimas žaidėjus paverčia aktualias problemas sprendžiančiais herojais: „Tai veiksmo nuotykių žaidimas, kuriame žaidėjas saugo pasaulį nuo ekologijos katastrofų ir pabaisų.“

Plėtoti žaidimą „SneakyBox“ padeda ne tik pritrauktos lėšos, bet ir galimybė dirbti svetur. „AppCampus“ siūlo ne tik pinigines dotacijas, bet ir dizaino, prekės ženklo kūrimo ir rinkodaros žinių, taip pat mokymus, kaip potencialiems investuotojams pristatyti naują verslą“, - apie „AppCampus“ pasakojo L. Ubarevičius.

Žaidimas "NeverFuture" (Kūrėjų iliustr.)
Žaidimas "NeverFuture" (Kūrėjų iliustr.)

Patekti į aukščiausio lygio inkubatorių Skandinavijoje „SneakyBox“ komandai padėjo KTU „StartupSpace“. „StartupSpace“ yra ne tik unikali erdvė dalintis idėjomis ir gauti vertingų patarimų iš patyrusių žmonių. Ji taip pat padėjo patekti į „AppCampus“ programą ir pritraukti lėšų verslui plėtoti,“ – sakė KTU Informatikos fakulteto absolventas.

„KTU „StartupSpace“ yra vienintelis „AppCampus“ partneris Lietuvoje. Mums džiugu, jog galime padėti atrasti Lietuvoje augančius ir dirbančius talentus“, - programos dalyviams antrino Justinas Katkus, KTU „StartupSpace“ vadovas.

Šiuo metu „SneakyBox“ kompanija aktyviai darbuojasi kurdama „NeverFuture“ žaidimą ir ragina visus norinčius prisijungti prie žaidimo testavimo. Galutinė žaidimo versija pasirodys kitų metų pradžioje.

„SneakyBox“ šiemet taip pat iškovojo vietą geriausių pasaulio žaidimų kūrėjų dešimtuke „Microsoft Imagine Cup 2012“ konkurso finale Sidnėjuje, Australijoje. „Dalyvavimas tarptautiniuose konkursuose suteikia studentams galimybę išmėginti savo jėgas, susipažinti su technologijų tendencijomis ir užmegzti ryšius su galimais partneriais ar investuotojais“, - pridūrė „Microsoft“ technologijų ekspertas Tautvydas Dagys.

www.DELFI.lt
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Technologijos

„Į kairę“ nusukti norėję vyrai buvo skaudžiai apgauti: moterų nėra (43)

Nesantuokinių santykių užmezgimą „palengvinanti“ svetainė „Ashley Madisson“, neseniai patekusi į skandalą dėl nutekintų daugiau nei 30 mln. vartotojų duomenų, klimpsta į dar skaudesnį skandalą, kurio kaina gali būti visas verslas apskritai: paaiškėjo, kad šioje svetainėje – milijonai vyrų ir vos tūkstančiai moterų.

Naujas „Facebook“ rekordas: milijardas per dieną (8)

Penktadienį socialinio tinklo „Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas pranešė pirmą kartą per visą įmonės istoriją užregistravęs, kad vienos dienos tinklo vartotojų skaičius perkopė 1 mlrd. ribą. Pirmadienį „Vienas iš septynių Žemės gyventojų naudojosi „Facebook“ bendrauti su draugais ir artimaisiais“, - teigė jis savo pranešime. Apie tai praneša BBC.

Mokslininkai išrado beskausmį dantų taisymo būdą (6)

Naujas prototipinis dantų gydymas gali nutraukti šį ciklą ir atitaisyti ėduonies padarytą žalą. Didžiosios Britanijos įmonė išrado metodą, kuris paspartina natūralų paties danties atsinaujinimo procesą.

NASA bandymai: sudaužytas lėktuvas, siekiant patikrinti avarinį siųstuvą (3)

NASA mokslininkai ir toliau be gailesčio naikina lėktuvus. Šį kartą paaukotas vienmotoris „Cessna“. Lėktuvas buvo pakeltas į 30 metrų aukštį ir tikslingai mestas į žemę.

Virtualioji realybė – ne vien tik žaidimams (5)

Ar norėtumėte apsilankyti Luvre ar Niujorko Metropoliteno muziejuje, neišeidami iš namų? Greitai tai bus ne tik įmanoma, bet ir įprasta. „Virtualioji realybė susijusi ne vien su žaidimais“, – teigia Kauno technologijos universiteto (KTU) doktorantas Mindaugas Vasiljevas. Pasak jo, pastaruoju metu ypač didelis dėmesys skiriamas edukaciniams projektams. Tokiems, kaip didžiųjų pasaulio muziejų kolekcijų skaitmenizavimas, todėl muziejus bus galima virtualiai lankyti, neišeinant iš namų.