Piktą bendrovės klientų reakciją sukėlė nauji „asmeniniai“ planai, kuriuos „Omnitel“ nuo kovo 15 d. vienašališkai įveda šimtams tūkstančių savo vartotojų. „Omnitel“ reikalauja mokėti per mėnesį tiek, kiek pernai buvo išleista mobiliajam ryšiui, tačiau kaip saldainį siūlo nemokamai kalbėti 50 proc. ilgiau.

„Gerbiu kiekvieną kliento nuomonę. Jeigu tai yra suprasta, kaip tyčiojimasis, atsiprašau“, - tiesioginėje konferencijoje su vz.lt skaitytojais sakė A. Zabulis.

Jis teigė manąs, kad bendrovės mūsų pasiūlytas sprendimas „kiek galima labiau priartinti pasiūlymą prie klientų poreikių“ iš esmės yra teisingas. Pernelyg tiesmukiškas esą galėjo būti kainodaros strategijos pristatymas.

„Akivaizdu, kad kai kurių klientų situacija pasikeitė dramatiškai. Tokiais atvejais mes esame pasirengę ieškoti individualių sprendimų“, - teigė A. Zabulis.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją