Optimizavus veiklą, "Omnitel" 2009 metų pirmąjį ketvirtį pavyko pasiekti planuotą, tokią pačią kaip visos grupės, EBITDA maržą. 2009 metų pirmąjį ketvirtį ji buvo 32,4 proc. (tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu - 39,09 proc.).

"Omnitel" paslaugų vartojimas šiuo recesijos laikotarpiu, palyginti su 2008 metų pradžia, išaugo penktadaliu.

Bendrovės klientų skaičius per metus augo. 2009 metų pirmąjį ketvirtį "Omnitel" turėjo 2 mln. 2 tūkst. aktyvių vartotojų, tuo tarpu tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu - 1 mln. 987 tūkst. vartotojų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją