Reikia priminti, kad po mobilių įrenginių verslo pardavimo korporacijai „Microsoft“, suomių gamintojas turėtų susikoncentruoti ties mobiliojo ryšio tinklų infrastruktūros įranga, perspektyvių technologijų kūrimu ir jų patentavimu, taip pat kartografinių paslaugų teikimu. Beje, žemėlapiai „Nokia HERE“ naudojami keturiose iš penkių automobilių navigacijos sistemų, iš didelių korporacijų, naudojančių „Nokia“ kartografines paslaugas, galima paminėti „Microsoft“, „Yahoo“ ir „Amazon“.

Dabartinės „Nokia“ vadovybės nuomone, naštos mobilių įrenginių padalinio pavidalu nebuvimas leis kitaip pažvelgti į naujus rinkos segmentus. „Daiktų Internetui“ labai reikalingos informacijos perdavimo bevieliais kanalais priemonės, o „Nokia“ šioje srityje turi labai daug patirties.

„Nokia“ yra pasiruošusi suteikti konsultacines paslaugas mobiliojo ryšio operatoriams, o tai leis mažinti pastarųjų išlaidas, diegiant naujas technologijas. „Nokia“ vadovas pareiškė, kad dabar suomių kompanija gali svajoti apie daug didesnius dalykus. Jei reikės, bus įsigyjami nauji aktyvai, tačiau dabar pilnai užtenka to, ką turi pati kompanija.

Aišku, gyventi vien tik iš telekomunikacinės įrangos pardavimų „Nokia“ negalės. Visų pirma, tokių produktų pardavimai yra ciklinio pobūdžio, antra, konkurentai iš Kinijos labai spaudžia, naudodami agresyvią kainų politiką.