Vietoj naujos gražios operacinės sistemos jiems tenka spoksoti į klaidos pranešimą, sakantį, kad jų kompiuteryje nėra operacinės sistemos. O kai kurie vartotojai skundėsi, kad po bandymo atnaujinti sistemą kompiuteris informavo, kad diskiniai kaupikliai yra tušti.

Vienas iš tokių nelaimėlių buvo interneto leidinį „SiliconBeat“ kuriančios bendrovės redaktorius Randallas Keithas. Jis bandė atnaujinti savo 3 metų senumo „Asus ZenBook“ kompiuterį, kuriame buvo „Windows 7“ sistema. Vyriškis priėmė automatinį „Microsoft“ pasiūlymą atsinaujinti sistemą. Prieš tai buvo atliktas patikrinimas, ar jo kompiuteris yra suderinamas su naująja sistema.

Sistemos atnaujinimas nebuvo toks sklandus, kaip tikėtasi – po diegimo R. Keithui teko žiūrėti į tai, ką būtų galima pavadinti „juoduoju mirties ekranu“, kuriame buvo rodomas nieko gero nežadantis pranešimas, kad operacinės sistemos kompiuteryje nėra. Teko kompiuterį gabenti į „Microsoft“ parduotuvę Palo Alte ir aiškintis, kokia yra problemos priežastis. Vieninteliai šios bendrovės technikų pasiūlyti sprendimai – siųsti kompiuterį į aptarnavimo centrą, kur specialistai pabandytų atkurti diskiniame kaupiklyje esančias programas ir duomenis arba daryti „švarų“ „Windows 10“ diegimą ir susitaikyti su duomenų praradimu.

Kadangi kompiuteris nebuvo pagrindinis, R. Keithas sutiko su antruoju pasiūlymu. Kuris, deja, taip pat nesuveikė kaip tikėtasi – „Microsoft“ nenorėjo pripažinti, kad jis turi „Windows“ licenciją. Apie tai „Microsoft“ pranešė dirbant su „OneDrive“ internetine duomenų saugykla – ekrane pasirodė pranešimas, raginantis eiti į kompiuterio nustatymus ir aktyvuoti „Windows“.

Ir R. Keithas – ne vienintelis, kuriam nutiko tokia bėda. „Microsoft“ forumo dalyje, skirtoje „Windows 10“ diegimo sunkumams aptarti, apie 25 žmones pranešė, kad jiems nutiko lygiai tokia pati bėda. O nepriklausomame „Windows 10“ forume panaši tema savo bėdomis paskatino skųstis daugiau nei tris dešimtis žmonių.

„Atnaujinimas vyko labai, labai sėkmingai, bet kai diegimo darbai buvo 98 proc. baigti, kompiuteris persikrovė. Po perkrovimo pasirodė BIOS ekranas ir tekstas juodame fone: „Missing Operating System“, – skundėsi vartotojas, pasivadinęs „jhuck5“.

„Microsoft“ atstovai atsisakė oficialiai pateikti skaičių, kiek vartotojų patyrė tokius sunkumus arba dėl kokių priežasčių taip galėtų nutikti. Bet susidūrusiems su šia klaida patarė susisiekti su „Microsoft“ klientų aptarnavimo skyriais.

„Didžioji klientų dauguma sistemą atsinaujinti galės be sunkumų, bet kol kas dar gali būti išlikę tam tikrų programų ar įrenginių nesuderinamumų – bėgant laikui jų kiekis mažės“, – sakė bendrovės atstovas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (216)