Konferencija, į kurią dažniausiai renkasi „Facebook“ naujienomis suinteresuoti produktų kūrėjai bei verslininkai, tapo ta vieta, kurioje socialinio tinklo kūrėjai ir valdytojai pranešdavo apie puslapio dizaino pakeitimus, įterpiamus kituose puslapiuose „Like“ mygtukus ar aptardavo bendrą „socialinių tinklų“ sampratą.

Jei gandai pasirodys esantys teisingi ir „Bot Store“ bus pristatyta šių metų F8 konferencijoje, tai prilygs revoliucijai, panašiai į „Apple“ programėlių parduotuvės „Apple App Store“ atidarymą.

„Bot Store“ turėtų leisti vartotojams atsisiųsti programas, praplečiančias „Messenger“ naudojimosi lauką: tarkime, žmonės galėtų užsisakyti picą nusiuntę reikalingą žinutę picerijai, nusipirkti kino teatrų bilietus, iškviesti taksi, taip pat rezervuoti vietas restoranuose, patikrinti savo banko sąskaitas ar patvirtinti skrydžius.

Tvirtinama, kad feisbuko naujosios programos galėtų pakeisti naršykles ir programėles, pristatydamos „viskas viename“ paslaugą.

Pokalbių platformų „Telegram“ ar „Slack“ naudotojai jau naudojasi panašiomis socialinių tinklų funkcijomis ilgą laiką, tačiau tai – nėra pagrindiniai socialiniai tinklai. Jei tokie pokalbių programėlės plėtiniai pradėtų veiktų 1 mlrd. naudotojų turinčiame feisbuke, technologija greitai išplistų po pasaulį.

Kaip tvirtino „Facebook“ direktorius Julienas Codorniou „Wired“ prieš metus, „Messenger“ dar nebaigtas, pristatyta tik „1 proc. to, ką galima su juo padaryti“. Iš to galima spręsti, kad kompanija šiai programėlei neturi numačiusi didingą ateitį – ji nebus skirta tik susirašinėjimui, siekiama, kad ji taptų „visa apimančiu komunikaciniu tinklu“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (70)