Pareigūnai tvirtina, kad pagal emocijų ikonų naudojimą galima nuspręsti, kada socialinio tinklo naudotojams geriausia rodyti reklamas, tvirtina independent.co.uk. Policijos pareigūnai yra įsitikinę, kad tai kenkia vartotojų privatumui.

Vasarį socialiniame tinkle „Facebook“ buvo pasiūlyta daugiau galimybių, kaip vartotojai gali reaguoti į publikuojamą turinį: kaip anksčiau jiems buvo galima spausti „Like“ (liet. k. „Patinka“) mygtuką, vėliau atsirado ir kitos galimybės, išreiškiančios vartotojų nustebimą, meilę ar kitas emocijas.

Tai buvo pasiūlyta kaip alternatyva mygtukui „Nepatinka“, kurio vartotojai reikalavo nuo pat socialinio tinklo įkūrimo pradžios.

Tačiau Belgijos policija po šia feisbuko naujove įžvelgia sąmokslą: esą socialinio tinklo algoritmai pagal naudojamų emocijų įvairovę ir laiką gali nuspręsti, kada geriausia žmonėms rodyti reklamas. Jie skatina socialiniame tinkle prisiregistravusius žmones nekreipti dėmesio į šiuos mygtukus ir taip pasirūpinti savo privatumu.

„Naujos ikonos ne tik leidžia išreikšti jausmus, bet ir padeda „Facebook“ rinkti informaciją apie reklamų rodymo efektyvumą“, - rašoma oficialiame policijos puslapyje.

Interneto svetainėje naudojami algoritmai leidžia nuspręsti, kada žmonės yra geros nuotaikos ir kada jiems geriausia rodyti reklamas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)