Po nusileidimo į Atlanto vandenyno vandenį, kaip ir planuota, raketos pakopa vandenyje pasviro iki beveik horizontalias padėties. Dėl kontakto su vandeniu skilo pakopos korpusas, tačiau bendrovės pranešime spaudai tikinama, jog iš jos buvo gauti visi duomenys, reikalingi nusileidimams po ateities skrydžių. Dabar „SpaceX“ inžinieriai ieškos būdų sumažinti ledo ir kitų medžiagų kaupimąsi ant kamerą talpinančios dėžutės raketos korpuso šone ir kito bandymo metu tikisi gauti geresnės kokybės vaizdą.

Įmonės inžinieriai yra užtikrinti, kad ateityje jų sukurta raketa galės saugiai nusileisti ant plūduriuojančios platformos ar toje pačioje pakilimo aikštelėje, o po to ją bus galima panaudoti pakartotinai be jokių papildomų atnaujinimo darbų.

Tiesa, „SpaceX“ įspėjo, kad dviejų artimiausių numatytų skrydžių metu palydovai bus keliami į geostacionarią orbitą, todėl raketoje neliks vietos kurui, kuris reikalingas saugiam nusileidimui užtikrinti. Ateityje tokias užduotis atlikinės daugkartinio naudojimo „Falcon Heavy“ raketa, o kol kas „Falcon 9“ šį darbą gali atlikti tik vienkartiniu režimu.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)