Norvegai skelbia atskleidę Bermudų trikampio paslaptį

(161)
Gali būti, kad mokslininkai įminė paslaptį, kuri ramybės daugeliui neduoda jau nuo 1851 metų.
Bermudų trikampis
© Wikimedia Commons nuotr.

Mokslininkai tiki, kad Bermudų trikampio, kuriame jau yra dingę 8 tūkst. 127 žmonės, paslaptis gali būti paaiškinta metano dujų sprogimais.

Mitiniame trikampyje, esančiame tarp Bermudų salos, Majamio (Florida, JAV) bei San Chuano (Puerto Rikas), dar vadinamame ir Velnio trikampiu, per paskutinius 165 metus paslaptingomis aplinkybėmis pranyko labai daug laivų ir lėktuvų.

Remiantis naujais Norvegijos Arkties universiteto mokslininkų duomenimis, gali būti, jog Bermudų paslapties paaiškinimą pateikė Barenco jūros dugne esantys krateriai. Ši jūra tyvuliuoja Norvegijos pakrantėje ir panašu, kad mokslininkai aptiko, jog iš povandeninių kraterių veržiasi ir sprogsta metano dujos.

Per paskutinius kelerius metus, mokslininkai užfiksavo šių dujų burbuliavimą ne tik Vašingtono valstijos pakrantėje, bet ir Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) rytinėje pakrantėje. Šis reiškinys praėjusiais metais aptiktas ir Sibire: mokslininkai aptiko keturias naujas skyles, susiformavusias sprogstant metano dujoms.

Savo atradimus mokslininkai turėtų paskelbti jau kitą mėnesį Vienoje (Austrija). Viena temų, kuria vyks diskusija, yra aktuali ir Bermudų trikampio paslapties išaiškinimui: mokslininkai kels klausimą, ar metano dujų sprogimai gali grasinti laivams.

Tai – jau ne pirmas atvejis, kai bandant paaiškinti Bermudų trikampio paslaptį minimi metano dujų sprogimai. Praėjusiais metais šią idėją pristatė Igorio Yelstovo vadovaujama mokslininkų grupė iš Rusijoje esančio Trofimuko instituto.

„SpaceX“ krovininė kapsulė nutraukė trečiadienio misiją (53)

Bendrovės „SpaceX“ krovininė kapsulė pavadinimu „Dragon“, pakrauta beveik 3 tonomis atsargų, šiandien nutraukė planuojamą susijungimą su Tarptautine kosmoso stotimi. To priežastis – navigacijos įrangos gedimas, paskelbė NASA.

NASA paskelbė apie esminį „atradimą už mūsų Saulės sistemos“ ribų rastos 7 daug žadančios planetos (165)

Šį vakarą NASA paskelbė apie reikšmingą atradimą už Saulės sistemos ribų. Ne Saulės sistemoje esančios planetos, vadinamos egzoplanetomis, šiuo metu yra didžiausia viltis ieškant kitų gyvybės formų.

Rusijos krovininė kapsulė išskrido į TKS (7)

Nepilotuojama rusų krovininė kapsulė trečiadienį sėkmingai pakilo ir išskrido į Tarptautinę kosminę stotį (TKS).

Nykštukinėje Cereroje - gyvybės pėdsakai (8)

Organiniai junginiai aptinkami daug kur kosmose, bet iki šiol Asteroidų žiede jų užfiksuota nebuvo. Įdomu, kad buvo skelbiama apie alifatinių organinių molekulių aptikimą Cereros paviršiuje.

Rasti nepaprastai ištvermingi, gyvi, 60 tūkst. metų senumo organizmai (15)

NASA mokslininkai vienoje Meksikos kasykloje aptiko gyvų mikroorganizmų, kurie kristalų viduje buvo įkalinti iki 60 tūkst. metų.