Norvegai skelbia atskleidę Bermudų trikampio paslaptį

(161)
Gali būti, kad mokslininkai įminė paslaptį, kuri ramybės daugeliui neduoda jau nuo 1851 metų.
Bermudų trikampis
© Wikimedia Commons nuotr.

Mokslininkai tiki, kad Bermudų trikampio, kuriame jau yra dingę 8 tūkst. 127 žmonės, paslaptis gali būti paaiškinta metano dujų sprogimais.

Mitiniame trikampyje, esančiame tarp Bermudų salos, Majamio (Florida, JAV) bei San Chuano (Puerto Rikas), dar vadinamame ir Velnio trikampiu, per paskutinius 165 metus paslaptingomis aplinkybėmis pranyko labai daug laivų ir lėktuvų.

Remiantis naujais Norvegijos Arkties universiteto mokslininkų duomenimis, gali būti, jog Bermudų paslapties paaiškinimą pateikė Barenco jūros dugne esantys krateriai. Ši jūra tyvuliuoja Norvegijos pakrantėje ir panašu, kad mokslininkai aptiko, jog iš povandeninių kraterių veržiasi ir sprogsta metano dujos.

Per paskutinius kelerius metus, mokslininkai užfiksavo šių dujų burbuliavimą ne tik Vašingtono valstijos pakrantėje, bet ir Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) rytinėje pakrantėje. Šis reiškinys praėjusiais metais aptiktas ir Sibire: mokslininkai aptiko keturias naujas skyles, susiformavusias sprogstant metano dujoms.

Savo atradimus mokslininkai turėtų paskelbti jau kitą mėnesį Vienoje (Austrija). Viena temų, kuria vyks diskusija, yra aktuali ir Bermudų trikampio paslapties išaiškinimui: mokslininkai kels klausimą, ar metano dujų sprogimai gali grasinti laivams.

Tai – jau ne pirmas atvejis, kai bandant paaiškinti Bermudų trikampio paslaptį minimi metano dujų sprogimai. Praėjusiais metais šią idėją pristatė Igorio Yelstovo vadovaujama mokslininkų grupė iš Rusijoje esančio Trofimuko instituto.

Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

„Ledinio kibiro iššūkis“ įvyko neveltui: padėjo išsiaiškinti svarbių faktų apie ALS ligą (2)

„Ledinio kibiro iššūkis“, kuris itin išpopuliarėjo prieš dvejus metus, padėjo surinkti šimtus milijonų dolerių ir nustatyti naują geną, kuris sukelia neurodegeneracinę ligą – amiotrofinę lateralinę sklerozę (ALS), kuri dar dažnai vadinama Lou Gehrig‘o liga, teigia tyrėjai.

Baltijos jūroje nuskendusiame karo laive – neįtikėtinas radinys (32)

Baltijos jūroje nuskendusio 17-ojo amžiaus švedų karo laivo liekanas tyrinėjantys narai sako jose aptikę ... sūrio.

Mokslininkai atvėrė 800 mln. metų senumo oro kapsulę (10)

Paaiškėjo, kad oras, gaubęs mūsų planetą prieš 800 mln. metų, buvo visiškai kitokios sudėties nei yra dabar.

Astronomai priblokšti: kažkas užlygino planetos kraterius (35)

Nykštukinė planeta Cerera, kurią mes galėjome pažinti Nacionalinės aeronautikos ir kosmoso administracijos (NASA) misijos „Dawn“ metu, mokslininkams kelia daug kol kas dar neatsakytų klausimų.

Kinija teigia atradusi giliausią pasaulyje povandeninę smegduobę (2)

Kinai tvirtina, kad Pietų Kinijos jūroje aptikta 300 metrų gylio smegduobė yra gilesnė nei Dino „žydroji duobė“ Bahamose.