Norvegai skelbia atskleidę Bermudų trikampio paslaptį

(161)
Gali būti, kad mokslininkai įminė paslaptį, kuri ramybės daugeliui neduoda jau nuo 1851 metų.
Bermudų trikampis
© Wikimedia Commons nuotr.

Mokslininkai tiki, kad Bermudų trikampio, kuriame jau yra dingę 8 tūkst. 127 žmonės, paslaptis gali būti paaiškinta metano dujų sprogimais.

Mitiniame trikampyje, esančiame tarp Bermudų salos, Majamio (Florida, JAV) bei San Chuano (Puerto Rikas), dar vadinamame ir Velnio trikampiu, per paskutinius 165 metus paslaptingomis aplinkybėmis pranyko labai daug laivų ir lėktuvų.

Remiantis naujais Norvegijos Arkties universiteto mokslininkų duomenimis, gali būti, jog Bermudų paslapties paaiškinimą pateikė Barenco jūros dugne esantys krateriai. Ši jūra tyvuliuoja Norvegijos pakrantėje ir panašu, kad mokslininkai aptiko, jog iš povandeninių kraterių veržiasi ir sprogsta metano dujos.

Per paskutinius kelerius metus, mokslininkai užfiksavo šių dujų burbuliavimą ne tik Vašingtono valstijos pakrantėje, bet ir Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) rytinėje pakrantėje. Šis reiškinys praėjusiais metais aptiktas ir Sibire: mokslininkai aptiko keturias naujas skyles, susiformavusias sprogstant metano dujoms.

Savo atradimus mokslininkai turėtų paskelbti jau kitą mėnesį Vienoje (Austrija). Viena temų, kuria vyks diskusija, yra aktuali ir Bermudų trikampio paslapties išaiškinimui: mokslininkai kels klausimą, ar metano dujų sprogimai gali grasinti laivams.

Tai – jau ne pirmas atvejis, kai bandant paaiškinti Bermudų trikampio paslaptį minimi metano dujų sprogimai. Praėjusiais metais šią idėją pristatė Igorio Yelstovo vadovaujama mokslininkų grupė iš Rusijoje esančio Trofimuko instituto.

Įspūdingas atradimas: senasis Merkinės laivas visus nustebino (22)

Senasis Merkinės laivas, kurio kopija statoma šių metų LRT projekto „Nacionalinė ekspedicija“ kelionei, pasirodė esantis 100 metų senesnis, nei manyta iki šiol. Atlikus dendrochronologinį tyrimą paaiškėjo, kad medžiai, iš kurių pagamintas laivo dugnas, nukirsti dar XVIII amžiuje.

NASA erdvėlaivis sėkmingai pranėrė tarp Saturno žiedų (28)

Bepilotis NASA aparatas „Cassini“ sėkmingai pranėrė tarp Saturno žiedų, nors kurį laiką buvo dingęs ryšys su Žeme, bet vėliau jis atgijo, pranešė JAV kosmoso tyrimų agentūra ketvirtadienį.

Rado būdą, kaip transformuoti kaulus: tikisi padėti sergantiems

Kol kas realybe paversti Herberto Velso romane aprašyto Nematomo žmogaus niekas nesiruošia. Permatomi kaulai tarnaus labai tauriam tikslui.

Realybė ir fantastika apie Marsą: su kuo susidurtų ten nuskraidinti žmonės (49)

Fantastikoje dažnai pasitaiko istorijų, kuriose kitos planetos pritaikomos žmonėms, keičiant jų atmosferą ir paviršių, kitaip sakant, teraformuojamos.

Kokia galėtų būti gyvybė Saulės sistemoje: ekspertų nuomonė (14)

Po to, kai lediniame Saturno palydove Encelade buvo aptikti organinės medžiagos pėdsakai, mokslininkai iškėlė daugybę hipotezių, kokia galėtų būti gyvybė po storu ledo sluoksniu, kur praktiškai nepatenka Saulės šviesa.