Norvegai skelbia atskleidę Bermudų trikampio paslaptį

(161)
Gali būti, kad mokslininkai įminė paslaptį, kuri ramybės daugeliui neduoda jau nuo 1851 metų.
Bermudų trikampis
© Wikimedia Commons nuotr.

Mokslininkai tiki, kad Bermudų trikampio, kuriame jau yra dingę 8 tūkst. 127 žmonės, paslaptis gali būti paaiškinta metano dujų sprogimais.

Mitiniame trikampyje, esančiame tarp Bermudų salos, Majamio (Florida, JAV) bei San Chuano (Puerto Rikas), dar vadinamame ir Velnio trikampiu, per paskutinius 165 metus paslaptingomis aplinkybėmis pranyko labai daug laivų ir lėktuvų.

Remiantis naujais Norvegijos Arkties universiteto mokslininkų duomenimis, gali būti, jog Bermudų paslapties paaiškinimą pateikė Barenco jūros dugne esantys krateriai. Ši jūra tyvuliuoja Norvegijos pakrantėje ir panašu, kad mokslininkai aptiko, jog iš povandeninių kraterių veržiasi ir sprogsta metano dujos.

Per paskutinius kelerius metus, mokslininkai užfiksavo šių dujų burbuliavimą ne tik Vašingtono valstijos pakrantėje, bet ir Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) rytinėje pakrantėje. Šis reiškinys praėjusiais metais aptiktas ir Sibire: mokslininkai aptiko keturias naujas skyles, susiformavusias sprogstant metano dujoms.

Savo atradimus mokslininkai turėtų paskelbti jau kitą mėnesį Vienoje (Austrija). Viena temų, kuria vyks diskusija, yra aktuali ir Bermudų trikampio paslapties išaiškinimui: mokslininkai kels klausimą, ar metano dujų sprogimai gali grasinti laivams.

Tai – jau ne pirmas atvejis, kai bandant paaiškinti Bermudų trikampio paslaptį minimi metano dujų sprogimai. Praėjusiais metais šią idėją pristatė Igorio Yelstovo vadovaujama mokslininkų grupė iš Rusijoje esančio Trofimuko instituto.

Gyvybė žemėje atsirado ne tada, kada manėte (71)

Naujas mokslininkų tyrimas rodo, kad sudėtingos gyvybės formos galėjo atsirasti ir išnykti milijardus metų prieš Žemėje atsirandant daugialąsčiams organizmams, rašoma svetainėje sciencealert.com

Veneroje pastebėta gigantiška keistai besielgianti banga (22)

Viršutiniame Veneros atmosferos sluoksnyje astronomai pastebėjo masyvią „bangą“. Dabar mokslininkai bando išsiaiškinti, kaip šis darinys sugeba išlikti didžiuliu greičiu pučiančiame vėjyje, kuris danguje sieros rūgšties debesis gena greičiau nei sukasi pati planeta, rašoma svetainėje sciencealert.com

Užfiksuotas įspūdingo masto ledo masyvo įtrūkis Antarktidoje (12)

Mokslinę veiklą vykdanti taryba „The British Antarctic Society“ nusprendė atšaukti mokslininkų komandą iš „Haley VI“ tyrimų stoties Antarktidoje. Toks sprendimas priimtas pastebėjus įspūdingą įtrūkį ledo masyve.

Mokslininkai atrado galaktiką, kokios dar nesame matę (24)