Neregėta sėkmė: ūkininkas atrado pusę tonos sveriantį lobį

(39)
Kinų valstietis rado savo sklype 459 kilogramus senovinių monetų, datuojamų mūsų eros I amžiumi. Tai antradienį pranešė leidinys „The South China Morning Post“.
Neregėta sėkmė: ūkininkas atrado pusę tonos sveriantį lobį
© DELFI (K.Čachovskio nuotr.)

Ūkininkas vardu Čžangas aptiko lobį, valydamas aikštelę naujam namui statyti netoli Šangsi provincijos Singpingo miesto.

Pasak ekspertų, monetos tikriausiai buvo nukaltos valdant imperatoriui Vang Mangui (Wang Mang), t. y. 9-23 mūsų eros metais.

Kaip papasakojo valstietis, monetos buvo 50 centimetrų gylio ir 60 centimetrų pločio duobėje. Čžanas prisipažino, kad praėjusio amžiaus devintajame dešimtmetyje jo šeima jau buvo radusi 80 kilogramų panašių monetų ir pardavė jas visas kaip paprastą varį.

Leidinio duomenimis, nustačius radinio istorinę vertę, monetos bus perduotos valstybiniams muziejams.

ELTA
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Tankiausiai apgyvendintai planetos vietai gresia katastrofa (30)

Virš jo gyvena šimtai milijonų žmonių, kuriems seisminės katastrofos atveju grėstų žūtis. Milžinišką Žemės plutos sprūdį nuo žmonijos akių slėpė milijonai tonų nuosėdinių uolienų.

Mokslininkai nustatė, kada ledynmečio Europoje atsirado miškai (10)

Vilniaus, Helsinkio ir Oulu universitetų mokslininkai su kolegomis iš Suomijos geologijos tarnybos tarpdisciplininiame moksliniame „Nature“ grupės žurnale „Scientific Reports“ publikavo straipsnį „First Physical Evidence for Forested Environment in the Arctic during MIS 3“.

„Mokslo sriuba“: eksperimentas su ugniniu Rubenso vamzdžiu (6)

Kartu su KTU Studentų mokslinės draugijos nariais atlikome įdomiausius fizikinius ir cheminius eksperimentus. Jūsų dėmesiui - eksperimentas, kurį demonstruoja Gintautas Palinauskas.

Į Islandiją ir atgal: lietuvių ekspediciją užklupo audra (6)

Klaipėdos universiteto (KU) burlaivis „Brabander“ birželio paskutinėmis dienomis išplaukė į ilgiausią per 10- metį ekspediciją – iš Lietuvos aplink Islandiją ir atgal.

Žuvys atsimena žmonių veidus, nors neturi už atpažinimą atsakingos smegenų dalies (4)

Regis, beprasmiška įrodinėti, kad žuvys yra protingos.Ir vis tik britų ir australų mokslininkai įrodė, kad žuvys skiria formas.