Šių metų sausį įkurtos „FireFly“ kolektyvą sudaro buvę „SpaceX“ ir „Virgin Galactic“ darbuotojai - jų dabar yra vos 25. Įmonės misija – sumažinti lengvų krovinių siuntimo kainą į žemą orbitą, pavyzdžiui mažų palydovų konsteliacijos, skirtos ryšiams arba Žemės stebėjimui.

Daugelis tokių zondų prisišlieja prie misijų, kurios gali sau leisti skraidyti milžiniškomis raketomis. Tačiau tai reiškia, kad mažų palydovų operatoriai turės menką paleidimo datų ir orbitų pasirinkimą.

Siekdama pagerinti efektyvumą, „FireFly Alpha“ naudos ne varpo formos variklį, o neįprastą aerospike variklio konstrukciją, kurio varomąją jėgą kuria pleišto formos antgalis. Aerospike varikliai buvo išbandyti daugybėje transporto priemonių, tačiau niekad nebuvo naudoti orbitiniam paleidimui. Tą patį galima pasakyti ir apie „Alpha“ metano ir skysto deguonies kuro sistemą, kuriai nereikia papildomų inertinių dujų kuro slėgimui ir taip sumažinamas variklio svoris.

„FireFly“ nuomone, šios naujovės leis sumažinti paleidimo kainą maždaug 9 mln. JAV dolerių, kuri panaši į „SpaceX Falcon 1“ raketos kainą, tačiau pranašumas prieš juos – dvigubai didesnio svorio paleidimas.