Avialinijų darbuotojai atskleidė paslaptis, po kurių jūsų kelionės nebebus tokios, kokios buvo

 (48)
Nusiperkate bilietą, taksi atvykstate į oro uostą ir skrendate. Skristi lėktuvu gana paprasta, tiesa? Žinoma, skrydžio metu galima nedidelė turbulencija, gali pasibaigti taip trokštamas vištienos karis, tačiau greitai nusileisite ir gyvenimas tekės toliau.
© Shutterstock nuotr.

Tačiau beveik kiekvieno skrydžio metu vyksta daugybė dalykų, kuriuos aviakompanijos slepia nuo keleivių.

Kai kurios oro linijų bendrovės teikia pirmenybę greičiui, o ne sklandžiam skrydžiui

Ar žinojote, kad kai kurios aviakompanijos labiau skuba, o kitos pirmenybę teikia saugumui. Anot oro transporto kontrolės įrašo tinklalapyje „Reddit“, Amerikos pigių skrydžių bendrovė „Southwest airlines“ teikia pirmenybę greitam (ir saugiam) pakilimui ir nusileidimui, mat tai sutrumpina skrydžio laiką ir gali sutaupyti aviabendrovei pinigų. Na, o „American Airlines“ ir „United‘ siekia užtikrinti sklandų skrydį: pilotai stengiasi išvengti oro duobių, teiraujasi dispečerių apie turbulenciją, dažnai susisiekia su dispečerių tarnyba.

Lėktuvai dažnai skraido su trūkstamomis detalėmis

Vienas inžinierius papasakojo, kad yra didelis sąrašas detalių, be kurių lėktuvui leidžiama skraidyti.

Vienas tinklalapio skaitytojas paaiškino, kad tas sąrašas iš tiesų yra didžiulė knyga, pavadinta „Minimalios įrangos sąrašas“. Ten surašyta, be kokių detalių lėktuvas vis dar yra tinkamas skraidymui.

Jei trūksta lempų, lėktuvu skrendama tik dieną.

Abu lėktuvo pilotai valgo skirtingus patiekalus

Tiek stengiamasi užtikrinti keleivių saugumą, kad abu lėktuvo pilotai valgo skirtingus patiekalus. Jiems neleidžiama ragauti vienas kito maisto, kad jei vienas apsinuodytų, kitas būtų sveikas.

Kartu gali skristi ir karstai

„Reddit“ naudotojai rašo, kad didelėse baltose dėžėse, kraunamose į lėktuvus, gabenami mirusiųjų palaikai: „Ten lavonai, arba, kaip sako darbuotojai, žmonių palaikai.“

Vienas bagažo krovikas pasakojo: „Dėžėje yra maišas, į kurį įdėtas kūnas. Dažniausiai maišai yra juodi, tad nematyti, kas viduje. Būna tikrai nejuokinga, jei dėžė atsidaro. Man tikrai per mažai sumokėjo už tai, kad pakelčiau lavoną nuo žemės ir įdėčiau atgal į dėžę“.

Manoma, kad kiekvienas pilotas per metus nuskraidina apie aštuonis mirusiuosius. Kiekvienas įrašomas į krovinių deklaraciją.

Gali būti, kad viskas ištepta... išmatomis

Lėktuve geriau per daug nelieskite daiktų ir paviršių. Pvz., ant atlenkiamų staliukų arba ant grindų žmonės dažnai keičia vaikams sauskelnes.

Galima sulaukti didesnio stiuardesių dėmesio

Jei matote, kad stiuardesės neriasi iš kailio, bandydamos įtikti nemaloniems keleiviams, gali būti, kad jie yra iš privilegijuotų, dažnai skraidančių žmonių sąrašo, o galbūt kurio nors įgulos nario giminaičiai.

Skrydžio palydovai visada labai maloniai elgiasi su tais žmonėmis, kurie mandagiai elgiasi su jais. Jei patys būsite malonūs, skrydžio palydovai ras būdų jus palepinti: persodins į kitą vietą, jei turite nemielą kaimyną, pavaišins skanėstais iš pirmosios klasės ir pan.

Galbūt vos už kelių žingsnių nuo jūsų skrenda ir arkliai

Vienas „Reddit“ lankytojas parašė, kad jos arkliai labai mėgsta keliauti.

Didelių transatlantinių skrydžių metu lėktuvo gale yra specialus skyrius arkliams. Su jais sėdi jiems prižiūrėti skirtas palydovas, savininkai ir jojikai gali sėdėti galinėje eilėje, kad būtų arti savo arklių. Arkliams duodama daug šieno, skanėstų už tai, kad jiems tenka skristi. Jie laipinami pro atskiras duris.

Kartais nuo sunkio jėgos arkliai parkrenta, bet greitai atsistoja ant kojų ir toliau rupšnoja šieną.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Savaitės naujienų prenumerata

Naujienos

Makalius pataria: kaip susiorientuoti atnaujintame Kauno oro uoste? (6)

Prasidėjus Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijai galime lengviau atsikvėpti – baimė, kad susidursime su nepatogumais, buvo nepagrįsta. Laikinai pagrindiniais šalies oro vartais tapęs Kauno oro uostas keleivius pasitiko ypač svetingai, o susiorientuoti jame – išties paprasta, rašoma pranešime spaudai.

Uždarius sostinės oro uostą susivienijo Vilniaus ir Kauno turizmo centrai (2)

Mobilizuoti resursai priimti Vilniaus turistus, du specialūs laikini turizmo informacijos centrai, šešiomis kalbomis parengtos kelionių instrukcijos: šių ir kitų priemonių ėmėsi Vilniaus miestas, iš anksto pasiruošęs sostinės oro uosto rekonstrukcijai, rašoma pranešime spaudai.

Keliaujantiems po Lietuvą padės nacionalinė turizmo informacijos sistema (19)

Daug metų buvęs primirštas, atsainiai ar tiesiog „kaip mokam taip” daugybės atskirų informacijos centrų vystomas vietinis turizmas keičiasi ir atgyja. Žinoma, prie to prisideda dar vienas Europos sąjungos investicijų į turizmo skatinimą ir viešinimą raundas, rašoma pranešime spaudai.

Norintiems pasakiškų atostogų lietuviai siūlo apsistoti viduramžių pilyse (8)

Didžiausia pasaulyje atostogų būsto nuomos paieškos platforma „HomeToGo“ vasaros atostogoms siūlo įspūdingas vietas: didingas Europos pilis, įspūdingus apartamentus Niujorke ar net vieną seniausių JAV keltų, rašoma pranešime spaudai.

Lietuvos viešbučių kasdienybė: vieni neprisimena vakar gėrę, kiti vagia be sąžinės graužaties (21)

Ar teko, įsikūrus jaukiame viešbučio kambaryje su mažais dailiais šampūno buteliukais ir įvairių dydžių muilo gabalėliais, pasijusti kaip kleptomanams? Gal visi tie mieli daikčiukai nepastebimai atsiduria jūsų lagamine?